خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک

ساخت وبلاگ

کیسه خواب آمریکایی  sleeping bag

 

خرید کیسه خواب اصل

کیسه خواب آمریکایی اصل

کیسه خواب اصل آمریکا با پوشش ضد آب و  غیر قابل نفوذ در برابر آب و باد و باران در داخل این کیسه خواب کاملا امن خواهید بود کیفیت و جنس فوق العاده بالا سبک و قابل حمل توسط همه مخصوص آقایان و خانمها این کیسه خوابها به هر سایز و قدی سازگار میباشند

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1373871148.jpg

این کیسه خواب مخصوص نیروی هوایی ارتش امریکا بوده و دارای جنسی مقاوم و عالی میباشد. 
 

این کیسه خواب تا ۲۵- درجه سانتیگراد مقاوم می باشد. ۱۰۰% ضد آب 

کیسه خواب مخصوص نیروی هوایی ارتش امریکا بوده و دارای جنسی مقاوم و عالی میباشد.

کیسه خواب آمریکایی

U.S.ARMY

 کیسه خواب :
برای اکثر گردشگران کیسه خواب جزء مهمی از سیستم خوابیدن در طبیعت را تشکیل می دهد.

یک کیسه خواب خوب متناسب با قد شماست، حرارت بدن را حفظ میکند

زن آن سبک و دارای قابلیت فشرده شدن است. مناسب ترین کیسه خواب مدلی معروف به مومیایی است.

گرمای کیسه خواب توسط ماده عایقی که در بین آن قرار دارد و باعث حبس هوا در بین خود میشود، بوجود می آید. این لایه، عایقی برای هوای گرم درون و هوای سرد بیرون کیسه خواب است.

اینکه هر کیسه خواب در گرم نگه داشتن بدن چقدر میتواند موثر باشد، بستگی به مقدار این مواد عایق، ضخامت یا پف کردن آن، اندازه کیسه خواب (اگر اندازه بدن شما باشد) و استیل کیسه خواب دارد.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1373871147.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 36000تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

         http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif  

http://www.30cd.biz/upload_pic/1373871361.jpg
 

 : مزایا و ویژگیهای sleeping bag کیسه خواب 
 

کیسه خواب آمریکایی اصل

این کیسه خواب تا ۲۵- درجه سانتیگراد مقاوم می باشد

۱۰۰% ضد آب

مقاومت تا دمای _ ۱۵درجه

اندازه طولی کیسه خواب ۲۰۰ ساتتیمتر

دارای الیاف مصنوعی با قدرت گرمایی بالا

اندازه بسته بندی شده کیسه خواب ۳۵*۲۰

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 36000تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

         http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif    

مناسب برای قد های زیر 175 cm

http://www.30cd.biz/upload_pic/1373871428.jpg

اطلاعت تکمیلی در رابطه با کیسه خواب  sleeping bag

نام محصول به فارسی : کیسه خواب
 

نام محصول به انگلیسی : sleeping bag
 

مناسب برای : عموم
 

طبقه بندی محصول : لوازم جانبی
 

نمایی از بسته بندی محصول کیسه خواب  sleeping bag :

http://www.30cd.biz/upload_pic/1373871429.jpg

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 36000تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

         http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : خرید کیسه خواب,سایت خرید کیسه خواب,سفارش کیسه خواب,خرید پستی کیسه خواب,سفارش کیسه خواب,خرید اینترنتی کیسه خواب,فروش عمده کیسه خواب, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 366 تاريخ : يکشنبه 28 دی 1393 ساعت: 12:48

بالشت تنفسی زانکو مورد استفاده قرار گرفته است این بافت  از دولایه ی بالایی و پایینی شبکه ای شکل  تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت نفوذپذیر بوده و قابل شستشو است.
بالشت طبی تنفسی زانکو
 
این بافت ویژگی های منحصر به فردی  دارد که آن را برای استفاده در بالشت بی نظیر ساخته است . 
همانطور که در تصویر می بینید دو لایه ی شبکه ای شکل بوسیله ی الیافی به هم متصل شده اند که ارتفاع پارچه را می سازند . این الیاف خاصیت ارتجاعی داشته و انعطاف پذیرند . 
خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بافت سه بعدی فشار وارد بر پوست را به طور مساوی تقسیم می کند و بنابراین از پوست حساس سر و صورت محافظت می گردد .
همچنین این خاصیت  ،انطباق هرچه بیشتر بالشت با اندازه های سرو گردن شما را ممکن می سازد به طوری که شکل طبیعی ستون فقرات  گردن  حفظ خواهد شد و شما خواب راحت و عمیقی  را تجربه خواهید کرد .
بالشت طبی تنفسی زانکو

به دلیل وجود هزاران کانال در بافت سه بعدی ، هوا می تواند به راحتی در آن جریان یابد .حبس گرمای بدن در هنگام تماس با بالشت ، سبب ایجاد گرما و تعرق می شود اما در این بافت ، بالشت  شما نفس می کشد و همیشه سرد خواهد بود . گویی بر روی هزاران کپسول هوا خوابیده اید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

– بافت سه بعدی نسبت به  رطوبت و آب نفوذپذیری بالایی  دارد. در افرادی که به طور طبیعی  تعرق شدید دارند عرق به داخل بافت سه بعدی نفوذ پیدا کرده و از گسترش رطوبت در سطح بالشت جلوگیری می شود و بالشت حدالامکان خشک خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نفوذ پذیری بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت ، شستشوو خشک شدن آن را راحت و سریع ساخته است  و فرد از بالاترین سطح از بهداشت فردی برخوردار خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نهایت بهداشت شخصی با بالشت طبی تنفسی زانکو

سلامت نیوز: شاید اگر بدانید یک سوم از وزن بالشتتان را باکتری ها، کرم های ریز مرده، سلول های مرده پوستی و مانند آن تشکیل می دهد، دیگر به راحتی آن را زیر سرتان نگذارید و بخوابید! اما این یک واقعیت است.

محققین به این نتیجه رسیده اند که بعد از دو سال استفاده ، انبوهی از سلول های مرده ی پوستی ، باکتری ها و موجودات ریز دیگر در بالشت ها انبار می شوند . اگر چه نتیجه این تحقیقات مبالغه آمیز به نظر می رسد اما متاسفانه واقعیت دارد . بنابراین شستشوی آسان بالشت و خشک شدن سریع آن بسیار مهم می باشد . دیر خشک شدن بالشت خود عامل رشد قارچ هاست . 
در تولید بالشت طبی تنفسی زانکو به این نکته توجه دقیق شده است به طوری که تمام قطعات با لشت به راحتی از یکدیگر جدا و شسته می شوند . 
روکش اصلی بالشت طبی تنفسی زانکو را بافت سه بعدی تشکیل می دهد .  این بافت به دلیل ساختار منحصر به فرد آن به راحتی شسته ، ضدعفونی و خشک می شود . 
بافت سه بعدی از دو لایه شبکه ای شکل تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . 
بنابراین این بافت از هزاران کانال تشکیل می شود که هوا و رطوبت به راحتی می توانند در آن نفوذ کنند . شستن این بافت بسیار آسان است تنها کافی است هفته ای یک بار آن را با مواد شوینده معمول  بشویید و بدون حضور میگرب ها بخوابید . 
چند نکته مهم در مورد شستشوی بالشت طبی تنفسی زانکو 
شستشوی بافت سه بعدی :
بافت سه بعدی را می توانید در درجه حرارت 60 درجه سانتی گراد (آب گرم ) با استفاده از شوینده های معمول بشویید . 
از مواد سفیدکننده به هیچ عنوان استفاده ننمایید .
حدالامکان بادست بافت سه بعدی را بشویید تا عمر بالشت شما بیشتر شود اما اگر از ماشین لباسشویی استفاده کردید لطفا از خشک کن استفاده نکنید . هوا می تواند در مدت زمان کوتاهی این بافت را خشک کند . بافت سه بعدی را به هیچ عنوان اتو نکنید . 
شستشوی روکش پنبه ای :
. برای شستن  این روکش از آب سرد  به همراه شوینده های معمول استفاده کنید . به دلیل حساسیت و لطافت الیاف پنبه ای تا جایی که امکان دارد از ماشین لباسشویی برای شستن آن ها استفاده نکنید . 
شستشوی کیسه الیاف هالوفایبر : 
تنها کافیست کیسه محتوی الیاف هالوفایبر را هر شش ماه یک بار داخل ماشین لباسشویی شسته و خشک نمایید . این الیاف در هوای آزاد نیز خشک می شوند .
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
بالشت طبی تنفسی زانکو

1 ما می گوییم بالشت طبی تنفسی زانکو از ستون فقرات شما محافظت می کند و از گردن درد جلوگیری می کند :

چرا؟ به 2 دلیل اول اینکه ارتفاع و حجم بالشت طبی تنفسی زانکو قابل تنظیمه . یعنی اینکه شما بر اساس اندازه های شخصی خودتون و اینکه به چه شکلی می خوابید( به پشت می خوابید یا به پهلو) ، می تونید ارتفاع بالشت را تنظیم کنید . بالشت باید طوری فاصله بین گردن و تشک را پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . دوم و مهمتر اینکه در بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده شده . این بافت انعطاف پذیر و قابلیت ارتجاعی دارد پس با اندازه های سر و گردن شما هماهنگ می شود . وقتی سر و گردن موقع خواب در یک راستا قرار بگیرد ، انحنای طبیعی ستون فقرات گردن حفظ می گردد و به آن آسیب نمی رسد . می تونید مقاله ی حمایت از ستون فقرات گردن با بالشت طبی تنفسی زانکو را هم مطالعه کنید .

۲ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو شبا گرمتون نمی شه و عرق نمی کنید :

چرا؟ چون ما در تولید بافت بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده کردیم . بافت سه بعدی تکنولوژی روز اروپاست که برای اولین بار با بالشت طبی تنفسی زانکو به بازار ایران معرفی می شه . فقط بهتون بگم که انگار روی کپسول های هوا خوابیدین . برای آشنا شدن با این بافت می تونید مقاله ی بافت سه بعدی در بالشت طبی تنفسی زانکو را بخوانید .

۳ ما می گوییم اگر هم به طور طبیعی تعرق شدید دارید ، بالشت طبی تنفسی زانکو خیس نمی شه :

چرا؟ چون عرق و رطوبت به بافت سه بعدی بالشت نفوذ می کنه و رطوبت روی بالشت پخش نمیشه . اینجوری بالشت خیس نمی شه و شما رو موقع خواب اذیت نمی کنه .

۴ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو نهایت بهداشت شخصی رو خواهید داشت :

چرا؟ بالشت جزء آلوده ترین چیزهای اطرافتونه ، می گین نه یک سرچ توی اینترنت بکنین اما همه شما می دونید شستن بالشت چقدر سخته . بالشت ها به سختی شسته می شن و تازه اگه آفتاب باشه یک هفته طول می کشه خشک بشه. بافت سه بعدی بالشت طبی تنفسی زانکو را می تونید هفته ای یک بار خیلی راحت بشورید و خشک شدن سریعش رو هم ببینید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
برای داشتن یک خواب راحت ، سر و گردن موقع خواب باید  در یک راستا قرار بگیرند  تا این انحنای طبیعی حفظ شود . در غیر این صورت  ستون فقرات گردنی از شکل طبیعی خودش خارج می شود و شما خواب راحتی نخواهید داشت . خلاصه اینکه بالشت باید فاصله ی بین گردن و تشک شما را طوری پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . 
مشکل از جایی آغاز می شود که شما به فروشگاه می روید و فروشنده به شما یک بالشت به اندازه استاندارد می دهد در حالی که اندازه های افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است .
مشکل به همین جا ختم نمی شود چرا که افراد در یک وضعیت ثابت نمی خوابند . بعضی از افراد به پهلو و بعضی به پشت و به شکم می خوابند . حتی بعضی افراد مرتب وضعیتشان را عوض می کنند .  
بنابراین یک بالشت خوب باید قابل تنظیم و انعطاف پذیر باشد تا  با اندازه های شخصی افراد مختلف  در وضعیت های مختلف قابل تطبیق و هماهنگ باشد و سر و گردن را در هنگام خواب در یک راستا قرار دهد . 
 بالشت طبی تنفسی زانکو با استفاده از تکنولوژی ساخت بافت سه بعدی و همچنین با دارا بودن قابلیت تنظیم ارتفاع و حجم ،از ستون فقرات شما در هنگاه خواب کاملا محافظت و حمایت می کند . برای آشنایی بیشتر در مورد بافت سه بعدی و بالشت طبی تنفسی زانکو مقاله های بعدی ما را مطالعه کنید .
 
بالشت طبی تنفسی زانکو
 

قسمت های تشکیل دهنده بالشت طبی تنفسی زانکو و طریقه مونتاژآن

بسته وکیوم شده ی الیاف هالوفایبر (الیاف پر کننده ی بالشت )را باز کنید 

این الیاف به محض تماس با هوا حجیم می گردند . 

برای آسایش بیشتر شما این الیاف را درون کیسه توری جاسازی کرده ایم .
کیسه توری زیپ دوزی شده است. به راحتی می توانید با کم کردن  این الیاف ،
 بالشت را به اندازه های دلخواه خود درآورید . 
توجه : بعضی افراد به پهلو ، بعضی به پشت و عده ای حتی  به شکم می خوابند . به هر شکلی که می خوابید 
بالشت باید فاصله بین گردن و تشک  شما را به نحوی پر کند که سرو گردن موقع خواب در یک راستا باشند .
به همین منظور کیسه الیاف هالوفایبر را زیپ دوزه شده طراحی کرده ایم . شما به راحتی با کم کردن این الیاف می توانید حجم و ارتفاع بالشت را به اندازه ی خودتان تنظیم کنید . اگر فردی هستیید که به شکم می خوابید ارتفاع بالشت شما باید کم باشد . 
1-    بر روی کیسه الیاف هالوفایبر، روکش  اصلی قرار می گیرد . 

رویه ی بالایی  این روکش ، سه بعدی ، شبکه ای شکل و دارای  ضخامت 20 میلی متر است که سر در هنگام خواب بر  روی این بافت گذاشته می شود . 
ویژگی های منحصر به فرد این بافت را می توانید در همین سایت به تفضیل مطالعه کنید . 

2- روکش نخی از پارچه  تمام پنبه تولید گردیده است که در صورت تمایل می توانید در فصول سرد سال از آن استفاده کنید .
توصیه: استفاده از روکش نخی منوط به سلیقه شماست و بهتر است سر به طور مستقیم روی بافت سه بعدی قرار بگیرد .
4-کاور مخصوص حمل و نگهداری از بالشت
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

 

خريد پستي
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : بالش طبی زانکو,خرید بالش طبی زانکو,جدید ترین بالش طبی,بهترین بالش طبی,سایت خرید بالش طبی زانکو,خرید اینترنتی بالش طبی زانکو,خرید پستی بالش طبی زانکو,بالشت طبی, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 364 تاريخ : يکشنبه 28 دی 1393 ساعت: 12:44

بالشت تنفسی زانکو مورد استفاده قرار گرفته است این بافت  از دولایه ی بالایی و پایینی شبکه ای شکل  تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت نفوذپذیر بوده و قابل شستشو است.
بالشت طبی تنفسی زانکو
 
این بافت ویژگی های منحصر به فردی  دارد که آن را برای استفاده در بالشت بی نظیر ساخته است . 
همانطور که در تصویر می بینید دو لایه ی شبکه ای شکل بوسیله ی الیافی به هم متصل شده اند که ارتفاع پارچه را می سازند . این الیاف خاصیت ارتجاعی داشته و انعطاف پذیرند . 
خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بافت سه بعدی فشار وارد بر پوست را به طور مساوی تقسیم می کند و بنابراین از پوست حساس سر و صورت محافظت می گردد .
همچنین این خاصیت  ،انطباق هرچه بیشتر بالشت با اندازه های سرو گردن شما را ممکن می سازد به طوری که شکل طبیعی ستون فقرات  گردن  حفظ خواهد شد و شما خواب راحت و عمیقی  را تجربه خواهید کرد .
بالشت طبی تنفسی زانکو

به دلیل وجود هزاران کانال در بافت سه بعدی ، هوا می تواند به راحتی در آن جریان یابد .حبس گرمای بدن در هنگام تماس با بالشت ، سبب ایجاد گرما و تعرق می شود اما در این بافت ، بالشت  شما نفس می کشد و همیشه سرد خواهد بود . گویی بر روی هزاران کپسول هوا خوابیده اید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

– بافت سه بعدی نسبت به  رطوبت و آب نفوذپذیری بالایی  دارد. در افرادی که به طور طبیعی  تعرق شدید دارند عرق به داخل بافت سه بعدی نفوذ پیدا کرده و از گسترش رطوبت در سطح بالشت جلوگیری می شود و بالشت حدالامکان خشک خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نفوذ پذیری بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت ، شستشوو خشک شدن آن را راحت و سریع ساخته است  و فرد از بالاترین سطح از بهداشت فردی برخوردار خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نهایت بهداشت شخصی با بالشت طبی تنفسی زانکو

سلامت نیوز: شاید اگر بدانید یک سوم از وزن بالشتتان را باکتری ها، کرم های ریز مرده، سلول های مرده پوستی و مانند آن تشکیل می دهد، دیگر به راحتی آن را زیر سرتان نگذارید و بخوابید! اما این یک واقعیت است.

محققین به این نتیجه رسیده اند که بعد از دو سال استفاده ، انبوهی از سلول های مرده ی پوستی ، باکتری ها و موجودات ریز دیگر در بالشت ها انبار می شوند . اگر چه نتیجه این تحقیقات مبالغه آمیز به نظر می رسد اما متاسفانه واقعیت دارد . بنابراین شستشوی آسان بالشت و خشک شدن سریع آن بسیار مهم می باشد . دیر خشک شدن بالشت خود عامل رشد قارچ هاست . 
در تولید بالشت طبی تنفسی زانکو به این نکته توجه دقیق شده است به طوری که تمام قطعات با لشت به راحتی از یکدیگر جدا و شسته می شوند . 
روکش اصلی بالشت طبی تنفسی زانکو را بافت سه بعدی تشکیل می دهد .  این بافت به دلیل ساختار منحصر به فرد آن به راحتی شسته ، ضدعفونی و خشک می شود . 
بافت سه بعدی از دو لایه شبکه ای شکل تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . 
بنابراین این بافت از هزاران کانال تشکیل می شود که هوا و رطوبت به راحتی می توانند در آن نفوذ کنند . شستن این بافت بسیار آسان است تنها کافی است هفته ای یک بار آن را با مواد شوینده معمول  بشویید و بدون حضور میگرب ها بخوابید . 
چند نکته مهم در مورد شستشوی بالشت طبی تنفسی زانکو 
شستشوی بافت سه بعدی :
بافت سه بعدی را می توانید در درجه حرارت 60 درجه سانتی گراد (آب گرم ) با استفاده از شوینده های معمول بشویید . 
از مواد سفیدکننده به هیچ عنوان استفاده ننمایید .
حدالامکان بادست بافت سه بعدی را بشویید تا عمر بالشت شما بیشتر شود اما اگر از ماشین لباسشویی استفاده کردید لطفا از خشک کن استفاده نکنید . هوا می تواند در مدت زمان کوتاهی این بافت را خشک کند . بافت سه بعدی را به هیچ عنوان اتو نکنید . 
شستشوی روکش پنبه ای :
. برای شستن  این روکش از آب سرد  به همراه شوینده های معمول استفاده کنید . به دلیل حساسیت و لطافت الیاف پنبه ای تا جایی که امکان دارد از ماشین لباسشویی برای شستن آن ها استفاده نکنید . 
شستشوی کیسه الیاف هالوفایبر : 
تنها کافیست کیسه محتوی الیاف هالوفایبر را هر شش ماه یک بار داخل ماشین لباسشویی شسته و خشک نمایید . این الیاف در هوای آزاد نیز خشک می شوند .
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
بالشت طبی تنفسی زانکو

1 ما می گوییم بالشت طبی تنفسی زانکو از ستون فقرات شما محافظت می کند و از گردن درد جلوگیری می کند :

چرا؟ به 2 دلیل اول اینکه ارتفاع و حجم بالشت طبی تنفسی زانکو قابل تنظیمه . یعنی اینکه شما بر اساس اندازه های شخصی خودتون و اینکه به چه شکلی می خوابید( به پشت می خوابید یا به پهلو) ، می تونید ارتفاع بالشت را تنظیم کنید . بالشت باید طوری فاصله بین گردن و تشک را پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . دوم و مهمتر اینکه در بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده شده . این بافت انعطاف پذیر و قابلیت ارتجاعی دارد پس با اندازه های سر و گردن شما هماهنگ می شود . وقتی سر و گردن موقع خواب در یک راستا قرار بگیرد ، انحنای طبیعی ستون فقرات گردن حفظ می گردد و به آن آسیب نمی رسد . می تونید مقاله ی حمایت از ستون فقرات گردن با بالشت طبی تنفسی زانکو را هم مطالعه کنید .

۲ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو شبا گرمتون نمی شه و عرق نمی کنید :

چرا؟ چون ما در تولید بافت بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده کردیم . بافت سه بعدی تکنولوژی روز اروپاست که برای اولین بار با بالشت طبی تنفسی زانکو به بازار ایران معرفی می شه . فقط بهتون بگم که انگار روی کپسول های هوا خوابیدین . برای آشنا شدن با این بافت می تونید مقاله ی بافت سه بعدی در بالشت طبی تنفسی زانکو را بخوانید .

۳ ما می گوییم اگر هم به طور طبیعی تعرق شدید دارید ، بالشت طبی تنفسی زانکو خیس نمی شه :

چرا؟ چون عرق و رطوبت به بافت سه بعدی بالشت نفوذ می کنه و رطوبت روی بالشت پخش نمیشه . اینجوری بالشت خیس نمی شه و شما رو موقع خواب اذیت نمی کنه .

۴ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو نهایت بهداشت شخصی رو خواهید داشت :

چرا؟ بالشت جزء آلوده ترین چیزهای اطرافتونه ، می گین نه یک سرچ توی اینترنت بکنین اما همه شما می دونید شستن بالشت چقدر سخته . بالشت ها به سختی شسته می شن و تازه اگه آفتاب باشه یک هفته طول می کشه خشک بشه. بافت سه بعدی بالشت طبی تنفسی زانکو را می تونید هفته ای یک بار خیلی راحت بشورید و خشک شدن سریعش رو هم ببینید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
برای داشتن یک خواب راحت ، سر و گردن موقع خواب باید  در یک راستا قرار بگیرند  تا این انحنای طبیعی حفظ شود . در غیر این صورت  ستون فقرات گردنی از شکل طبیعی خودش خارج می شود و شما خواب راحتی نخواهید داشت . خلاصه اینکه بالشت باید فاصله ی بین گردن و تشک شما را طوری پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . 
مشکل از جایی آغاز می شود که شما به فروشگاه می روید و فروشنده به شما یک بالشت به اندازه استاندارد می دهد در حالی که اندازه های افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است .
مشکل به همین جا ختم نمی شود چرا که افراد در یک وضعیت ثابت نمی خوابند . بعضی از افراد به پهلو و بعضی به پشت و به شکم می خوابند . حتی بعضی افراد مرتب وضعیتشان را عوض می کنند .  
بنابراین یک بالشت خوب باید قابل تنظیم و انعطاف پذیر باشد تا  با اندازه های شخصی افراد مختلف  در وضعیت های مختلف قابل تطبیق و هماهنگ باشد و سر و گردن را در هنگام خواب در یک راستا قرار دهد . 
 بالشت طبی تنفسی زانکو با استفاده از تکنولوژی ساخت بافت سه بعدی و همچنین با دارا بودن قابلیت تنظیم ارتفاع و حجم ،از ستون فقرات شما در هنگاه خواب کاملا محافظت و حمایت می کند . برای آشنایی بیشتر در مورد بافت سه بعدی و بالشت طبی تنفسی زانکو مقاله های بعدی ما را مطالعه کنید .
 
بالشت طبی تنفسی زانکو
 

قسمت های تشکیل دهنده بالشت طبی تنفسی زانکو و طریقه مونتاژآن

بسته وکیوم شده ی الیاف هالوفایبر (الیاف پر کننده ی بالشت )را باز کنید 

این الیاف به محض تماس با هوا حجیم می گردند . 

برای آسایش بیشتر شما این الیاف را درون کیسه توری جاسازی کرده ایم .
کیسه توری زیپ دوزی شده است. به راحتی می توانید با کم کردن  این الیاف ،
 بالشت را به اندازه های دلخواه خود درآورید . 
توجه : بعضی افراد به پهلو ، بعضی به پشت و عده ای حتی  به شکم می خوابند . به هر شکلی که می خوابید 
بالشت باید فاصله بین گردن و تشک  شما را به نحوی پر کند که سرو گردن موقع خواب در یک راستا باشند .
به همین منظور کیسه الیاف هالوفایبر را زیپ دوزه شده طراحی کرده ایم . شما به راحتی با کم کردن این الیاف می توانید حجم و ارتفاع بالشت را به اندازه ی خودتان تنظیم کنید . اگر فردی هستیید که به شکم می خوابید ارتفاع بالشت شما باید کم باشد . 
1-    بر روی کیسه الیاف هالوفایبر، روکش  اصلی قرار می گیرد . 

رویه ی بالایی  این روکش ، سه بعدی ، شبکه ای شکل و دارای  ضخامت 20 میلی متر است که سر در هنگام خواب بر  روی این بافت گذاشته می شود . 
ویژگی های منحصر به فرد این بافت را می توانید در همین سایت به تفضیل مطالعه کنید . 

2- روکش نخی از پارچه  تمام پنبه تولید گردیده است که در صورت تمایل می توانید در فصول سرد سال از آن استفاده کنید .
توصیه: استفاده از روکش نخی منوط به سلیقه شماست و بهتر است سر به طور مستقیم روی بافت سه بعدی قرار بگیرد .
4-کاور مخصوص حمل و نگهداری از بالشت
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

 

خريد پستي
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : بالش طبی زانکو,خرید بالش طبی زانکو,جدید ترین بالش طبی,بهترین بالش طبی,سایت خرید بالش طبی زانکو,خرید اینترنتی بالش طبی زانکو,خرید پستی بالش طبی زانکو,بالشت طبی, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 391 تاريخ : يکشنبه 28 دی 1393 ساعت: 12:40

هنگام کمردرد چه بخوریم

 

به گزارش گروه وبگردی:علی حسینی گفت: خوراکی‌هایی مانند زرده تخم‌مرغ،خورش فسنجان به همراه گردوی فراوان، خورشت کرفس، مصرف پلو به همراه زیره، چای زنجبیل، خرما، انجیر، سیر، برگ تازه اسفناج و جوجه آب‌پز برای درمان کمردرد توصیه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین مصرف عسل به صورت استعمال موضعی در نواحی که درد دارد و هم به صورت خوراکی در زمانی که فرد دچار کمردرد شد توصیه می شود. 

حسینی با اشاره به اینکه درمان کمردرد زمانبر است و فرد باید صبور باشد گفت: غذاهایی با مزاج گرم برای کاهش دردهای کمری مناسب است و نسبت به غذاهایی با مزاج سرد،درد را تسکین می دهند و افرادی که دچار کمردرد شده‌اند به دنبال روشهای معجزه‌گر و سریع که در تبلیغات گفته می شود نباشند.

این متخصص طب سنتی ادامه داد: یکی از ساده‌ترین روش‌های درمانی کمردرد، گرم کردن ناحیه درد با روغن‌های مختلف یا کمپرس آب گرم است البته باید توجه کرد که پس از هر بار کمپرس چند دقیقه صبر کرد و مجدد کمپرس را انجام داد.

وی افزود: مصرف آب‌میوه های انجیر، آلو، توت و آب مرکبات به خصوص لیموشیرین برای تسکین کمردرد توصیه می شود.

حسینی گفت: مصرف غذاهای با مزاج سرد مثل گوشت قرمز، بادمجان، بامیه، خیار، هویج و گوجه‌فرنگی باید محدود شود اما در مقابل غذاهای گرم و آبکی مانند انواع سوپ‌ها و آبگوشت‌ها توصیه می‌شود.

منبع:http://www.yjc.ir

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : غذاهای مفید برای کمردرد,درمان کمردرد,چطور کمردرد را درمان کنیم, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 402 تاريخ : يکشنبه 28 دی 1393 ساعت: 12:33

کیسه خواب آمریکایی  sleeping bag

 

خرید کیسه خواب اصل

کیسه خواب آمریکایی اصل

کیسه خواب اصل آمریکا با پوشش ضد آب و  غیر قابل نفوذ در برابر آب و باد و باران در داخل این کیسه خواب کاملا امن خواهید بود کیفیت و جنس فوق العاده بالا سبک و قابل حمل توسط همه مخصوص آقایان و خانمها این کیسه خوابها به هر سایز و قدی سازگار میباشند

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1373871148.jpg

این کیسه خواب مخصوص نیروی هوایی ارتش امریکا بوده و دارای جنسی مقاوم و عالی میباشد. 
 

این کیسه خواب تا ۲۵- درجه سانتیگراد مقاوم می باشد. ۱۰۰% ضد آب 

کیسه خواب مخصوص نیروی هوایی ارتش امریکا بوده و دارای جنسی مقاوم و عالی میباشد.

کیسه خواب آمریکایی

U.S.ARMY

 کیسه خواب :
برای اکثر گردشگران کیسه خواب جزء مهمی از سیستم خوابیدن در طبیعت را تشکیل می دهد.

یک کیسه خواب خوب متناسب با قد شماست، حرارت بدن را حفظ میکند

زن آن سبک و دارای قابلیت فشرده شدن است. مناسب ترین کیسه خواب مدلی معروف به مومیایی است.

گرمای کیسه خواب توسط ماده عایقی که در بین آن قرار دارد و باعث حبس هوا در بین خود میشود، بوجود می آید. این لایه، عایقی برای هوای گرم درون و هوای سرد بیرون کیسه خواب است.

اینکه هر کیسه خواب در گرم نگه داشتن بدن چقدر میتواند موثر باشد، بستگی به مقدار این مواد عایق، ضخامت یا پف کردن آن، اندازه کیسه خواب (اگر اندازه بدن شما باشد) و استیل کیسه خواب دارد.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1373871147.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 36000تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

         http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif  

http://www.30cd.biz/upload_pic/1373871361.jpg
 

 : مزایا و ویژگیهای sleeping bag کیسه خواب 
 

کیسه خواب آمریکایی اصل

این کیسه خواب تا ۲۵- درجه سانتیگراد مقاوم می باشد

۱۰۰% ضد آب

مقاومت تا دمای _ ۱۵درجه

اندازه طولی کیسه خواب ۲۰۰ ساتتیمتر

دارای الیاف مصنوعی با قدرت گرمایی بالا

اندازه بسته بندی شده کیسه خواب ۳۵*۲۰

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 36000تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

         http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif    

مناسب برای قد های زیر 175 cm

http://www.30cd.biz/upload_pic/1373871428.jpg

اطلاعت تکمیلی در رابطه با کیسه خواب  sleeping bag

نام محصول به فارسی : کیسه خواب
 

نام محصول به انگلیسی : sleeping bag
 

مناسب برای : عموم
 

طبقه بندی محصول : لوازم جانبی
 

نمایی از بسته بندی محصول کیسه خواب  sleeping bag :

http://www.30cd.biz/upload_pic/1373871429.jpg

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 36000تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

         http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : خرید کیسه خواب,سایت خرید کیسه خواب,سفارش کیسه خواب,خرید پستی کیسه خواب,سفارش کیسه خواب,خرید اینترنتی کیسه خواب,فروش عمده کیسه خواب, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 375 تاريخ : يکشنبه 28 دی 1393 ساعت: 12:31

بالشت تنفسی زانکو مورد استفاده قرار گرفته است این بافت  از دولایه ی بالایی و پایینی شبکه ای شکل  تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت نفوذپذیر بوده و قابل شستشو است.
بالشت طبی تنفسی زانکو
 
این بافت ویژگی های منحصر به فردی  دارد که آن را برای استفاده در بالشت بی نظیر ساخته است . 
همانطور که در تصویر می بینید دو لایه ی شبکه ای شکل بوسیله ی الیافی به هم متصل شده اند که ارتفاع پارچه را می سازند . این الیاف خاصیت ارتجاعی داشته و انعطاف پذیرند . 
خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بافت سه بعدی فشار وارد بر پوست را به طور مساوی تقسیم می کند و بنابراین از پوست حساس سر و صورت محافظت می گردد .
همچنین این خاصیت  ،انطباق هرچه بیشتر بالشت با اندازه های سرو گردن شما را ممکن می سازد به طوری که شکل طبیعی ستون فقرات  گردن  حفظ خواهد شد و شما خواب راحت و عمیقی  را تجربه خواهید کرد .
بالشت طبی تنفسی زانکو

به دلیل وجود هزاران کانال در بافت سه بعدی ، هوا می تواند به راحتی در آن جریان یابد .حبس گرمای بدن در هنگام تماس با بالشت ، سبب ایجاد گرما و تعرق می شود اما در این بافت ، بالشت  شما نفس می کشد و همیشه سرد خواهد بود . گویی بر روی هزاران کپسول هوا خوابیده اید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

– بافت سه بعدی نسبت به  رطوبت و آب نفوذپذیری بالایی  دارد. در افرادی که به طور طبیعی  تعرق شدید دارند عرق به داخل بافت سه بعدی نفوذ پیدا کرده و از گسترش رطوبت در سطح بالشت جلوگیری می شود و بالشت حدالامکان خشک خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نفوذ پذیری بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت ، شستشوو خشک شدن آن را راحت و سریع ساخته است  و فرد از بالاترین سطح از بهداشت فردی برخوردار خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نهایت بهداشت شخصی با بالشت طبی تنفسی زانکو

سلامت نیوز: شاید اگر بدانید یک سوم از وزن بالشتتان را باکتری ها، کرم های ریز مرده، سلول های مرده پوستی و مانند آن تشکیل می دهد، دیگر به راحتی آن را زیر سرتان نگذارید و بخوابید! اما این یک واقعیت است.

محققین به این نتیجه رسیده اند که بعد از دو سال استفاده ، انبوهی از سلول های مرده ی پوستی ، باکتری ها و موجودات ریز دیگر در بالشت ها انبار می شوند . اگر چه نتیجه این تحقیقات مبالغه آمیز به نظر می رسد اما متاسفانه واقعیت دارد . بنابراین شستشوی آسان بالشت و خشک شدن سریع آن بسیار مهم می باشد . دیر خشک شدن بالشت خود عامل رشد قارچ هاست . 
در تولید بالشت طبی تنفسی زانکو به این نکته توجه دقیق شده است به طوری که تمام قطعات با لشت به راحتی از یکدیگر جدا و شسته می شوند . 
روکش اصلی بالشت طبی تنفسی زانکو را بافت سه بعدی تشکیل می دهد .  این بافت به دلیل ساختار منحصر به فرد آن به راحتی شسته ، ضدعفونی و خشک می شود . 
بافت سه بعدی از دو لایه شبکه ای شکل تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . 
بنابراین این بافت از هزاران کانال تشکیل می شود که هوا و رطوبت به راحتی می توانند در آن نفوذ کنند . شستن این بافت بسیار آسان است تنها کافی است هفته ای یک بار آن را با مواد شوینده معمول  بشویید و بدون حضور میگرب ها بخوابید . 
چند نکته مهم در مورد شستشوی بالشت طبی تنفسی زانکو 
شستشوی بافت سه بعدی :
بافت سه بعدی را می توانید در درجه حرارت 60 درجه سانتی گراد (آب گرم ) با استفاده از شوینده های معمول بشویید . 
از مواد سفیدکننده به هیچ عنوان استفاده ننمایید .
حدالامکان بادست بافت سه بعدی را بشویید تا عمر بالشت شما بیشتر شود اما اگر از ماشین لباسشویی استفاده کردید لطفا از خشک کن استفاده نکنید . هوا می تواند در مدت زمان کوتاهی این بافت را خشک کند . بافت سه بعدی را به هیچ عنوان اتو نکنید . 
شستشوی روکش پنبه ای :
. برای شستن  این روکش از آب سرد  به همراه شوینده های معمول استفاده کنید . به دلیل حساسیت و لطافت الیاف پنبه ای تا جایی که امکان دارد از ماشین لباسشویی برای شستن آن ها استفاده نکنید . 
شستشوی کیسه الیاف هالوفایبر : 
تنها کافیست کیسه محتوی الیاف هالوفایبر را هر شش ماه یک بار داخل ماشین لباسشویی شسته و خشک نمایید . این الیاف در هوای آزاد نیز خشک می شوند .
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
بالشت طبی تنفسی زانکو

1 ما می گوییم بالشت طبی تنفسی زانکو از ستون فقرات شما محافظت می کند و از گردن درد جلوگیری می کند :

چرا؟ به 2 دلیل اول اینکه ارتفاع و حجم بالشت طبی تنفسی زانکو قابل تنظیمه . یعنی اینکه شما بر اساس اندازه های شخصی خودتون و اینکه به چه شکلی می خوابید( به پشت می خوابید یا به پهلو) ، می تونید ارتفاع بالشت را تنظیم کنید . بالشت باید طوری فاصله بین گردن و تشک را پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . دوم و مهمتر اینکه در بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده شده . این بافت انعطاف پذیر و قابلیت ارتجاعی دارد پس با اندازه های سر و گردن شما هماهنگ می شود . وقتی سر و گردن موقع خواب در یک راستا قرار بگیرد ، انحنای طبیعی ستون فقرات گردن حفظ می گردد و به آن آسیب نمی رسد . می تونید مقاله ی حمایت از ستون فقرات گردن با بالشت طبی تنفسی زانکو را هم مطالعه کنید .

۲ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو شبا گرمتون نمی شه و عرق نمی کنید :

چرا؟ چون ما در تولید بافت بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده کردیم . بافت سه بعدی تکنولوژی روز اروپاست که برای اولین بار با بالشت طبی تنفسی زانکو به بازار ایران معرفی می شه . فقط بهتون بگم که انگار روی کپسول های هوا خوابیدین . برای آشنا شدن با این بافت می تونید مقاله ی بافت سه بعدی در بالشت طبی تنفسی زانکو را بخوانید .

۳ ما می گوییم اگر هم به طور طبیعی تعرق شدید دارید ، بالشت طبی تنفسی زانکو خیس نمی شه :

چرا؟ چون عرق و رطوبت به بافت سه بعدی بالشت نفوذ می کنه و رطوبت روی بالشت پخش نمیشه . اینجوری بالشت خیس نمی شه و شما رو موقع خواب اذیت نمی کنه .

۴ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو نهایت بهداشت شخصی رو خواهید داشت :

چرا؟ بالشت جزء آلوده ترین چیزهای اطرافتونه ، می گین نه یک سرچ توی اینترنت بکنین اما همه شما می دونید شستن بالشت چقدر سخته . بالشت ها به سختی شسته می شن و تازه اگه آفتاب باشه یک هفته طول می کشه خشک بشه. بافت سه بعدی بالشت طبی تنفسی زانکو را می تونید هفته ای یک بار خیلی راحت بشورید و خشک شدن سریعش رو هم ببینید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
برای داشتن یک خواب راحت ، سر و گردن موقع خواب باید  در یک راستا قرار بگیرند  تا این انحنای طبیعی حفظ شود . در غیر این صورت  ستون فقرات گردنی از شکل طبیعی خودش خارج می شود و شما خواب راحتی نخواهید داشت . خلاصه اینکه بالشت باید فاصله ی بین گردن و تشک شما را طوری پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . 
مشکل از جایی آغاز می شود که شما به فروشگاه می روید و فروشنده به شما یک بالشت به اندازه استاندارد می دهد در حالی که اندازه های افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است .
مشکل به همین جا ختم نمی شود چرا که افراد در یک وضعیت ثابت نمی خوابند . بعضی از افراد به پهلو و بعضی به پشت و به شکم می خوابند . حتی بعضی افراد مرتب وضعیتشان را عوض می کنند .  
بنابراین یک بالشت خوب باید قابل تنظیم و انعطاف پذیر باشد تا  با اندازه های شخصی افراد مختلف  در وضعیت های مختلف قابل تطبیق و هماهنگ باشد و سر و گردن را در هنگام خواب در یک راستا قرار دهد . 
 بالشت طبی تنفسی زانکو با استفاده از تکنولوژی ساخت بافت سه بعدی و همچنین با دارا بودن قابلیت تنظیم ارتفاع و حجم ،از ستون فقرات شما در هنگاه خواب کاملا محافظت و حمایت می کند . برای آشنایی بیشتر در مورد بافت سه بعدی و بالشت طبی تنفسی زانکو مقاله های بعدی ما را مطالعه کنید .
 
بالشت طبی تنفسی زانکو
 

قسمت های تشکیل دهنده بالشت طبی تنفسی زانکو و طریقه مونتاژآن

بسته وکیوم شده ی الیاف هالوفایبر (الیاف پر کننده ی بالشت )را باز کنید 

این الیاف به محض تماس با هوا حجیم می گردند . 

برای آسایش بیشتر شما این الیاف را درون کیسه توری جاسازی کرده ایم .
کیسه توری زیپ دوزی شده است. به راحتی می توانید با کم کردن  این الیاف ،
 بالشت را به اندازه های دلخواه خود درآورید . 
توجه : بعضی افراد به پهلو ، بعضی به پشت و عده ای حتی  به شکم می خوابند . به هر شکلی که می خوابید 
بالشت باید فاصله بین گردن و تشک  شما را به نحوی پر کند که سرو گردن موقع خواب در یک راستا باشند .
به همین منظور کیسه الیاف هالوفایبر را زیپ دوزه شده طراحی کرده ایم . شما به راحتی با کم کردن این الیاف می توانید حجم و ارتفاع بالشت را به اندازه ی خودتان تنظیم کنید . اگر فردی هستیید که به شکم می خوابید ارتفاع بالشت شما باید کم باشد . 
1-    بر روی کیسه الیاف هالوفایبر، روکش  اصلی قرار می گیرد . 

رویه ی بالایی  این روکش ، سه بعدی ، شبکه ای شکل و دارای  ضخامت 20 میلی متر است که سر در هنگام خواب بر  روی این بافت گذاشته می شود . 
ویژگی های منحصر به فرد این بافت را می توانید در همین سایت به تفضیل مطالعه کنید . 

2- روکش نخی از پارچه  تمام پنبه تولید گردیده است که در صورت تمایل می توانید در فصول سرد سال از آن استفاده کنید .
توصیه: استفاده از روکش نخی منوط به سلیقه شماست و بهتر است سر به طور مستقیم روی بافت سه بعدی قرار بگیرد .
4-کاور مخصوص حمل و نگهداری از بالشت
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

 

خريد پستي
 
 
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : بالش طبی زانکو,خرید بالش طبی زانکو,جدید ترین بالش طبی,بهترین بالش طبی,سایت خرید بالش طبی زانکو,خرید اینترنتی بالش طبی زانکو,خرید پستی بالش طبی زانکو,بالشت طبی, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 373 تاريخ : دوشنبه 22 دی 1393 ساعت: 12:42

هنگام کمردرد چه بخوریم

 

به گزارش گروه وبگردی:علی حسینی گفت: خوراکی‌هایی مانند زرده تخم‌مرغ،خورش فسنجان به همراه گردوی فراوان، خورشت کرفس، مصرف پلو به همراه زیره، چای زنجبیل، خرما، انجیر، سیر، برگ تازه اسفناج و جوجه آب‌پز برای درمان کمردرد توصیه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین مصرف عسل به صورت استعمال موضعی در نواحی که درد دارد و هم به صورت خوراکی در زمانی که فرد دچار کمردرد شد توصیه می شود. 

حسینی با اشاره به اینکه درمان کمردرد زمانبر است و فرد باید صبور باشد گفت: غذاهایی با مزاج گرم برای کاهش دردهای کمری مناسب است و نسبت به غذاهایی با مزاج سرد،درد را تسکین می دهند و افرادی که دچار کمردرد شده‌اند به دنبال روشهای معجزه‌گر و سریع که در تبلیغات گفته می شود نباشند.

این متخصص طب سنتی ادامه داد: یکی از ساده‌ترین روش‌های درمانی کمردرد، گرم کردن ناحیه درد با روغن‌های مختلف یا کمپرس آب گرم است البته باید توجه کرد که پس از هر بار کمپرس چند دقیقه صبر کرد و مجدد کمپرس را انجام داد.

وی افزود: مصرف آب‌میوه های انجیر، آلو، توت و آب مرکبات به خصوص لیموشیرین برای تسکین کمردرد توصیه می شود.

حسینی گفت: مصرف غذاهای با مزاج سرد مثل گوشت قرمز، بادمجان، بامیه، خیار، هویج و گوجه‌فرنگی باید محدود شود اما در مقابل غذاهای گرم و آبکی مانند انواع سوپ‌ها و آبگوشت‌ها توصیه می‌شود.

منبع:http://www.yjc.ir

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : غذاهای مفید برای کمردرد,درمان کمردرد,چطور کمردرد را درمان کنیم, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 482 تاريخ : دوشنبه 22 دی 1393 ساعت: 12:38

سایت خرید بالشت طبی زانکو

بالشت تنفسی زانکو مورد استفاده قرار گرفته است این بافت  از دولایه ی بالایی و پایینی شبکه ای شکل  تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت نفوذپذیر بوده و قابل شستشو است.

بالشت طبی تنفسی زانکو
 
این بافت ویژگی های منحصر به فردی  دارد که آن را برای استفاده در بالشت بی نظیر ساخته است . 
همانطور که در تصویر می بینید دو لایه ی شبکه ای شکل بوسیله ی الیافی به هم متصل شده اند که ارتفاع پارچه را می سازند . این الیاف خاصیت ارتجاعی داشته و انعطاف پذیرند . 
خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بافت سه بعدی فشار وارد بر پوست را به طور مساوی تقسیم می کند و بنابراین از پوست حساس سر و صورت محافظت می گردد .
همچنین این خاصیت  ،انطباق هرچه بیشتر بالشت با اندازه های سرو گردن شما را ممکن می سازد به طوری که شکل طبیعی ستون فقرات  گردن  حفظ خواهد شد و شما خواب راحت و عمیقی  را تجربه خواهید کرد .
بالشت طبی تنفسی زانکو

به دلیل وجود هزاران کانال در بافت سه بعدی ، هوا می تواند به راحتی در آن جریان یابد .حبس گرمای بدن در هنگام تماس با بالشت ، سبب ایجاد گرما و تعرق می شود اما در این بافت ، بالشت  شما نفس می کشد و همیشه سرد خواهد بود . گویی بر روی هزاران کپسول هوا خوابیده اید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

– بافت سه بعدی نسبت به  رطوبت و آب نفوذپذیری بالایی  دارد. در افرادی که به طور طبیعی  تعرق شدید دارند عرق به داخل بافت سه بعدی نفوذ پیدا کرده و از گسترش رطوبت در سطح بالشت جلوگیری می شود و بالشت حدالامکان خشک خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نفوذ پذیری بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت ، شستشوو خشک شدن آن را راحت و سریع ساخته است  و فرد از بالاترین سطح از بهداشت فردی برخوردار خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نهایت بهداشت شخصی با بالشت طبی تنفسی زانکو

سلامت نیوز: شاید اگر بدانید یک سوم از وزن بالشتتان را باکتری ها، کرم های ریز مرده، سلول های مرده پوستی و مانند آن تشکیل می دهد، دیگر به راحتی آن را زیر سرتان نگذارید و بخوابید! اما این یک واقعیت است.

محققین به این نتیجه رسیده اند که بعد از دو سال استفاده ، انبوهی از سلول های مرده ی پوستی ، باکتری ها و موجودات ریز دیگر در بالشت ها انبار می شوند . اگر چه نتیجه این تحقیقات مبالغه آمیز به نظر می رسد اما متاسفانه واقعیت دارد . بنابراین شستشوی آسان بالشت و خشک شدن سریع آن بسیار مهم می باشد . دیر خشک شدن بالشت خود عامل رشد قارچ هاست . 
در تولید بالشت طبی تنفسی زانکو به این نکته توجه دقیق شده است به طوری که تمام قطعات با لشت به راحتی از یکدیگر جدا و شسته می شوند . 
روکش اصلی بالشت طبی تنفسی زانکو را بافت سه بعدی تشکیل می دهد .  این بافت به دلیل ساختار منحصر به فرد آن به راحتی شسته ، ضدعفونی و خشک می شود . 
بافت سه بعدی از دو لایه شبکه ای شکل تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . 
بنابراین این بافت از هزاران کانال تشکیل می شود که هوا و رطوبت به راحتی می توانند در آن نفوذ کنند . شستن این بافت بسیار آسان است تنها کافی است هفته ای یک بار آن را با مواد شوینده معمول  بشویید و بدون حضور میگرب ها بخوابید . 
چند نکته مهم در مورد شستشوی بالشت طبی تنفسی زانکو 
شستشوی بافت سه بعدی :
بافت سه بعدی را می توانید در درجه حرارت 60 درجه سانتی گراد (آب گرم ) با استفاده از شوینده های معمول بشویید . 
از مواد سفیدکننده به هیچ عنوان استفاده ننمایید .
حدالامکان بادست بافت سه بعدی را بشویید تا عمر بالشت شما بیشتر شود اما اگر از ماشین لباسشویی استفاده کردید لطفا از خشک کن استفاده نکنید . هوا می تواند در مدت زمان کوتاهی این بافت را خشک کند . بافت سه بعدی را به هیچ عنوان اتو نکنید . 
شستشوی روکش پنبه ای :
. برای شستن  این روکش از آب سرد  به همراه شوینده های معمول استفاده کنید . به دلیل حساسیت و لطافت الیاف پنبه ای تا جایی که امکان دارد از ماشین لباسشویی برای شستن آن ها استفاده نکنید . 
شستشوی کیسه الیاف هالوفایبر : 
تنها کافیست کیسه محتوی الیاف هالوفایبر را هر شش ماه یک بار داخل ماشین لباسشویی شسته و خشک نمایید . این الیاف در هوای آزاد نیز خشک می شوند .
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
بالشت طبی تنفسی زانکو

1 ما می گوییم بالشت طبی تنفسی زانکو از ستون فقرات شما محافظت می کند و از گردن درد جلوگیری می کند :

چرا؟ به 2 دلیل اول اینکه ارتفاع و حجم بالشت طبی تنفسی زانکو قابل تنظیمه . یعنی اینکه شما بر اساس اندازه های شخصی خودتون و اینکه به چه شکلی می خوابید( به پشت می خوابید یا به پهلو) ، می تونید ارتفاع بالشت را تنظیم کنید . بالشت باید طوری فاصله بین گردن و تشک را پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . دوم و مهمتر اینکه در بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده شده . این بافت انعطاف پذیر و قابلیت ارتجاعی دارد پس با اندازه های سر و گردن شما هماهنگ می شود . وقتی سر و گردن موقع خواب در یک راستا قرار بگیرد ، انحنای طبیعی ستون فقرات گردن حفظ می گردد و به آن آسیب نمی رسد . می تونید مقاله ی حمایت از ستون فقرات گردن با بالشت طبی تنفسی زانکو را هم مطالعه کنید .

۲ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو شبا گرمتون نمی شه و عرق نمی کنید :

چرا؟ چون ما در تولید بافت بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده کردیم . بافت سه بعدی تکنولوژی روز اروپاست که برای اولین بار با بالشت طبی تنفسی زانکو به بازار ایران معرفی می شه . فقط بهتون بگم که انگار روی کپسول های هوا خوابیدین . برای آشنا شدن با این بافت می تونید مقاله ی بافت سه بعدی در بالشت طبی تنفسی زانکو را بخوانید .

۳ ما می گوییم اگر هم به طور طبیعی تعرق شدید دارید ، بالشت طبی تنفسی زانکو خیس نمی شه :

چرا؟ چون عرق و رطوبت به بافت سه بعدی بالشت نفوذ می کنه و رطوبت روی بالشت پخش نمیشه . اینجوری بالشت خیس نمی شه و شما رو موقع خواب اذیت نمی کنه .

۴ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو نهایت بهداشت شخصی رو خواهید داشت :

چرا؟ بالشت جزء آلوده ترین چیزهای اطرافتونه ، می گین نه یک سرچ توی اینترنت بکنین اما همه شما می دونید شستن بالشت چقدر سخته . بالشت ها به سختی شسته می شن و تازه اگه آفتاب باشه یک هفته طول می کشه خشک بشه. بافت سه بعدی بالشت طبی تنفسی زانکو را می تونید هفته ای یک بار خیلی راحت بشورید و خشک شدن سریعش رو هم ببینید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
برای داشتن یک خواب راحت ، سر و گردن موقع خواب باید  در یک راستا قرار بگیرند  تا این انحنای طبیعی حفظ شود . در غیر این صورت  ستون فقرات گردنی از شکل طبیعی خودش خارج می شود و شما خواب راحتی نخواهید داشت . خلاصه اینکه بالشت باید فاصله ی بین گردن و تشک شما را طوری پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . 
مشکل از جایی آغاز می شود که شما به فروشگاه می روید و فروشنده به شما یک بالشت به اندازه استاندارد می دهد در حالی که اندازه های افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است .
مشکل به همین جا ختم نمی شود چرا که افراد در یک وضعیت ثابت نمی خوابند . بعضی از افراد به پهلو و بعضی به پشت و به شکم می خوابند . حتی بعضی افراد مرتب وضعیتشان را عوض می کنند .  
بنابراین یک بالشت خوب باید قابل تنظیم و انعطاف پذیر باشد تا  با اندازه های شخصی افراد مختلف  در وضعیت های مختلف قابل تطبیق و هماهنگ باشد و سر و گردن را در هنگام خواب در یک راستا قرار دهد . 
 بالشت طبی تنفسی زانکو با استفاده از تکنولوژی ساخت بافت سه بعدی و همچنین با دارا بودن قابلیت تنظیم ارتفاع و حجم ،از ستون فقرات شما در هنگاه خواب کاملا محافظت و حمایت می کند . برای آشنایی بیشتر در مورد بافت سه بعدی و بالشت طبی تنفسی زانکو مقاله های بعدی ما را مطالعه کنید .
 
بالشت طبی تنفسی زانکو
 

قسمت های تشکیل دهنده بالشت طبی تنفسی زانکو و طریقه مونتاژآن

بسته وکیوم شده ی الیاف هالوفایبر (الیاف پر کننده ی بالشت )را باز کنید 

این الیاف به محض تماس با هوا حجیم می گردند . 

برای آسایش بیشتر شما این الیاف را درون کیسه توری جاسازی کرده ایم .
کیسه توری زیپ دوزی شده است. به راحتی می توانید با کم کردن  این الیاف ،
 بالشت را به اندازه های دلخواه خود درآورید . 
توجه : بعضی افراد به پهلو ، بعضی به پشت و عده ای حتی  به شکم می خوابند . به هر شکلی که می خوابید 
بالشت باید فاصله بین گردن و تشک  شما را به نحوی پر کند که سرو گردن موقع خواب در یک راستا باشند .
به همین منظور کیسه الیاف هالوفایبر را زیپ دوزه شده طراحی کرده ایم . شما به راحتی با کم کردن این الیاف می توانید حجم و ارتفاع بالشت را به اندازه ی خودتان تنظیم کنید . اگر فردی هستیید که به شکم می خوابید ارتفاع بالشت شما باید کم باشد . 
1-    بر روی کیسه الیاف هالوفایبر، روکش  اصلی قرار می گیرد . 

رویه ی بالایی  این روکش ، سه بعدی ، شبکه ای شکل و دارای  ضخامت 20 میلی متر است که سر در هنگام خواب بر  روی این بافت گذاشته می شود . 
ویژگی های منحصر به فرد این بافت را می توانید در همین سایت به تفضیل مطالعه کنید . 

2- روکش نخی از پارچه  تمام پنبه تولید گردیده است که در صورت تمایل می توانید در فصول سرد سال از آن استفاده کنید .
توصیه: استفاده از روکش نخی منوط به سلیقه شماست و بهتر است سر به طور مستقیم روی بافت سه بعدی قرار بگیرد .
4-کاور مخصوص حمل و نگهداری از بالشت
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

 

خريد پستي
 
 
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : بالش طبی زانکو,خرید بالش طبی زانکو,جدید ترین بالش طبی,بهترین بالش طبی,سایت خرید بالش طبی زانکو,خرید اینترنتی بالش طبی زانکو,خرید پستی بالش طبی زانکو,بالشت طبی, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 378 تاريخ : دوشنبه 22 دی 1393 ساعت: 12:22

معرفی بهترین و جدید ترین مدل بالشت طبی

بالشت تنفسی زانکو مورد استفاده قرار گرفته است این بافت  از دولایه ی بالایی و پایینی شبکه ای شکل  تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت نفوذپذیر بوده و قابل شستشو است.

بالشت طبی تنفسی زانکو
 
این بافت ویژگی های منحصر به فردی  دارد که آن را برای استفاده در بالشت بی نظیر ساخته است . 
همانطور که در تصویر می بینید دو لایه ی شبکه ای شکل بوسیله ی الیافی به هم متصل شده اند که ارتفاع پارچه را می سازند . این الیاف خاصیت ارتجاعی داشته و انعطاف پذیرند . 
خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری بافت سه بعدی فشار وارد بر پوست را به طور مساوی تقسیم می کند و بنابراین از پوست حساس سر و صورت محافظت می گردد .
همچنین این خاصیت  ،انطباق هرچه بیشتر بالشت با اندازه های سرو گردن شما را ممکن می سازد به طوری که شکل طبیعی ستون فقرات  گردن  حفظ خواهد شد و شما خواب راحت و عمیقی  را تجربه خواهید کرد .
بالشت طبی تنفسی زانکو

به دلیل وجود هزاران کانال در بافت سه بعدی ، هوا می تواند به راحتی در آن جریان یابد .حبس گرمای بدن در هنگام تماس با بالشت ، سبب ایجاد گرما و تعرق می شود اما در این بافت ، بالشت  شما نفس می کشد و همیشه سرد خواهد بود . گویی بر روی هزاران کپسول هوا خوابیده اید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

– بافت سه بعدی نسبت به  رطوبت و آب نفوذپذیری بالایی  دارد. در افرادی که به طور طبیعی  تعرق شدید دارند عرق به داخل بافت سه بعدی نفوذ پیدا کرده و از گسترش رطوبت در سطح بالشت جلوگیری می شود و بالشت حدالامکان خشک خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نفوذ پذیری بافت سه بعدی نسبت به هوا و رطوبت ، شستشوو خشک شدن آن را راحت و سریع ساخته است  و فرد از بالاترین سطح از بهداشت فردی برخوردار خواهد بود .

بالشت طبی تنفسی زانکو

نهایت بهداشت شخصی با بالشت طبی تنفسی زانکو

سلامت نیوز: شاید اگر بدانید یک سوم از وزن بالشتتان را باکتری ها، کرم های ریز مرده، سلول های مرده پوستی و مانند آن تشکیل می دهد، دیگر به راحتی آن را زیر سرتان نگذارید و بخوابید! اما این یک واقعیت است.

محققین به این نتیجه رسیده اند که بعد از دو سال استفاده ، انبوهی از سلول های مرده ی پوستی ، باکتری ها و موجودات ریز دیگر در بالشت ها انبار می شوند . اگر چه نتیجه این تحقیقات مبالغه آمیز به نظر می رسد اما متاسفانه واقعیت دارد . بنابراین شستشوی آسان بالشت و خشک شدن سریع آن بسیار مهم می باشد . دیر خشک شدن بالشت خود عامل رشد قارچ هاست . 
در تولید بالشت طبی تنفسی زانکو به این نکته توجه دقیق شده است به طوری که تمام قطعات با لشت به راحتی از یکدیگر جدا و شسته می شوند . 
روکش اصلی بالشت طبی تنفسی زانکو را بافت سه بعدی تشکیل می دهد .  این بافت به دلیل ساختار منحصر به فرد آن به راحتی شسته ، ضدعفونی و خشک می شود . 
بافت سه بعدی از دو لایه شبکه ای شکل تشکیل شده که الیاف انعطاف پذیر با خاصیت ارتجاعی این دو لایه را به یکدیگر متصل نگه می دارند و ارتفاع پارچه را می سازند . 
بنابراین این بافت از هزاران کانال تشکیل می شود که هوا و رطوبت به راحتی می توانند در آن نفوذ کنند . شستن این بافت بسیار آسان است تنها کافی است هفته ای یک بار آن را با مواد شوینده معمول  بشویید و بدون حضور میگرب ها بخوابید . 
چند نکته مهم در مورد شستشوی بالشت طبی تنفسی زانکو 
شستشوی بافت سه بعدی :
بافت سه بعدی را می توانید در درجه حرارت 60 درجه سانتی گراد (آب گرم ) با استفاده از شوینده های معمول بشویید . 
از مواد سفیدکننده به هیچ عنوان استفاده ننمایید .
حدالامکان بادست بافت سه بعدی را بشویید تا عمر بالشت شما بیشتر شود اما اگر از ماشین لباسشویی استفاده کردید لطفا از خشک کن استفاده نکنید . هوا می تواند در مدت زمان کوتاهی این بافت را خشک کند . بافت سه بعدی را به هیچ عنوان اتو نکنید . 
شستشوی روکش پنبه ای :
. برای شستن  این روکش از آب سرد  به همراه شوینده های معمول استفاده کنید . به دلیل حساسیت و لطافت الیاف پنبه ای تا جایی که امکان دارد از ماشین لباسشویی برای شستن آن ها استفاده نکنید . 
شستشوی کیسه الیاف هالوفایبر : 
تنها کافیست کیسه محتوی الیاف هالوفایبر را هر شش ماه یک بار داخل ماشین لباسشویی شسته و خشک نمایید . این الیاف در هوای آزاد نیز خشک می شوند .
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
بالشت طبی تنفسی زانکو

1 ما می گوییم بالشت طبی تنفسی زانکو از ستون فقرات شما محافظت می کند و از گردن درد جلوگیری می کند :

چرا؟ به 2 دلیل اول اینکه ارتفاع و حجم بالشت طبی تنفسی زانکو قابل تنظیمه . یعنی اینکه شما بر اساس اندازه های شخصی خودتون و اینکه به چه شکلی می خوابید( به پشت می خوابید یا به پهلو) ، می تونید ارتفاع بالشت را تنظیم کنید . بالشت باید طوری فاصله بین گردن و تشک را پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . دوم و مهمتر اینکه در بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده شده . این بافت انعطاف پذیر و قابلیت ارتجاعی دارد پس با اندازه های سر و گردن شما هماهنگ می شود . وقتی سر و گردن موقع خواب در یک راستا قرار بگیرد ، انحنای طبیعی ستون فقرات گردن حفظ می گردد و به آن آسیب نمی رسد . می تونید مقاله ی حمایت از ستون فقرات گردن با بالشت طبی تنفسی زانکو را هم مطالعه کنید .

۲ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو شبا گرمتون نمی شه و عرق نمی کنید :

چرا؟ چون ما در تولید بافت بالشت طبی تنفسی زانکو از بافت سه بعدی استفاده کردیم . بافت سه بعدی تکنولوژی روز اروپاست که برای اولین بار با بالشت طبی تنفسی زانکو به بازار ایران معرفی می شه . فقط بهتون بگم که انگار روی کپسول های هوا خوابیدین . برای آشنا شدن با این بافت می تونید مقاله ی بافت سه بعدی در بالشت طبی تنفسی زانکو را بخوانید .

۳ ما می گوییم اگر هم به طور طبیعی تعرق شدید دارید ، بالشت طبی تنفسی زانکو خیس نمی شه :

چرا؟ چون عرق و رطوبت به بافت سه بعدی بالشت نفوذ می کنه و رطوبت روی بالشت پخش نمیشه . اینجوری بالشت خیس نمی شه و شما رو موقع خواب اذیت نمی کنه .

۴ ما می گوییم با بالشت طبی تنفسی زانکو نهایت بهداشت شخصی رو خواهید داشت :

چرا؟ بالشت جزء آلوده ترین چیزهای اطرافتونه ، می گین نه یک سرچ توی اینترنت بکنین اما همه شما می دونید شستن بالشت چقدر سخته . بالشت ها به سختی شسته می شن و تازه اگه آفتاب باشه یک هفته طول می کشه خشک بشه. بافت سه بعدی بالشت طبی تنفسی زانکو را می تونید هفته ای یک بار خیلی راحت بشورید و خشک شدن سریعش رو هم ببینید .

بالشت طبی تنفسی زانکو
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان
برای داشتن یک خواب راحت ، سر و گردن موقع خواب باید  در یک راستا قرار بگیرند  تا این انحنای طبیعی حفظ شود . در غیر این صورت  ستون فقرات گردنی از شکل طبیعی خودش خارج می شود و شما خواب راحتی نخواهید داشت . خلاصه اینکه بالشت باید فاصله ی بین گردن و تشک شما را طوری پر کند که سرو گردن در یک راستا باشند . 
مشکل از جایی آغاز می شود که شما به فروشگاه می روید و فروشنده به شما یک بالشت به اندازه استاندارد می دهد در حالی که اندازه های افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است .
مشکل به همین جا ختم نمی شود چرا که افراد در یک وضعیت ثابت نمی خوابند . بعضی از افراد به پهلو و بعضی به پشت و به شکم می خوابند . حتی بعضی افراد مرتب وضعیتشان را عوض می کنند .  
بنابراین یک بالشت خوب باید قابل تنظیم و انعطاف پذیر باشد تا  با اندازه های شخصی افراد مختلف  در وضعیت های مختلف قابل تطبیق و هماهنگ باشد و سر و گردن را در هنگام خواب در یک راستا قرار دهد . 
 بالشت طبی تنفسی زانکو با استفاده از تکنولوژی ساخت بافت سه بعدی و همچنین با دارا بودن قابلیت تنظیم ارتفاع و حجم ،از ستون فقرات شما در هنگاه خواب کاملا محافظت و حمایت می کند . برای آشنایی بیشتر در مورد بافت سه بعدی و بالشت طبی تنفسی زانکو مقاله های بعدی ما را مطالعه کنید .
 
بالشت طبی تنفسی زانکو
 

قسمت های تشکیل دهنده بالشت طبی تنفسی زانکو و طریقه مونتاژآن

بسته وکیوم شده ی الیاف هالوفایبر (الیاف پر کننده ی بالشت )را باز کنید 

این الیاف به محض تماس با هوا حجیم می گردند . 

برای آسایش بیشتر شما این الیاف را درون کیسه توری جاسازی کرده ایم .
کیسه توری زیپ دوزی شده است. به راحتی می توانید با کم کردن  این الیاف ،
 بالشت را به اندازه های دلخواه خود درآورید . 
توجه : بعضی افراد به پهلو ، بعضی به پشت و عده ای حتی  به شکم می خوابند . به هر شکلی که می خوابید 
بالشت باید فاصله بین گردن و تشک  شما را به نحوی پر کند که سرو گردن موقع خواب در یک راستا باشند .
به همین منظور کیسه الیاف هالوفایبر را زیپ دوزه شده طراحی کرده ایم . شما به راحتی با کم کردن این الیاف می توانید حجم و ارتفاع بالشت را به اندازه ی خودتان تنظیم کنید . اگر فردی هستیید که به شکم می خوابید ارتفاع بالشت شما باید کم باشد . 
1-    بر روی کیسه الیاف هالوفایبر، روکش  اصلی قرار می گیرد . 

رویه ی بالایی  این روکش ، سه بعدی ، شبکه ای شکل و دارای  ضخامت 20 میلی متر است که سر در هنگام خواب بر  روی این بافت گذاشته می شود . 
ویژگی های منحصر به فرد این بافت را می توانید در همین سایت به تفضیل مطالعه کنید . 

2- روکش نخی از پارچه  تمام پنبه تولید گردیده است که در صورت تمایل می توانید در فصول سرد سال از آن استفاده کنید .
توصیه: استفاده از روکش نخی منوط به سلیقه شماست و بهتر است سر به طور مستقیم روی بافت سه بعدی قرار بگیرد .
4-کاور مخصوص حمل و نگهداری از بالشت
قیمت فروش محصول فقط 88000 تومان

 

خريد پستي
 
 
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : بالش طبی زانکو,خرید بالش طبی زانکو,جدید ترین بالش طبی,بهترین بالش طبی,سایت خرید بالش طبی زانکو,خرید اینترنتی بالش طبی زانکو,خرید پستی بالش طبی زانکو,بالشت طبی, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 415 تاريخ : دوشنبه 22 دی 1393 ساعت: 12:10

خرید  کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی

با کمربند ضد درد کوزمودیسک Kosmodisk درمان دیسک کمر ، ضد درد ،ضد آرتروز گردن،ضد خستگی عضلانی،آرامبخش 

خرید پک کامل کمربند کوزمودیسک ورزشی

 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد

درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,

کوزسمودیسکAs Seen On TVselloTv1 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1

کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,

کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1
 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,

نمایی از بسته کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports :
kosmodisk(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک
توضیحات در رابطه با کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk :
نام محصول : کوزمودیسک ورزشی « بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات »
نام محصول به لاتبن: Kosmodisk Active Sports
درمان درد کمر، درمان دیسک کمر با کوزمودیسک اصلی
دستگاه کوزمودیسک اصلی را فقط با آرم زیر بخواهید
کمربند ضد درد کوزمودیسک Kosmodisk بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات


این محصول ، محصولیست کاملاً موثر و تائید شده از نظر پزشکی ، که توسط متخصصان ما برای تسکین یا تقلیل درد در کمر یا مفاصل طراحی شده است . نتایج بدست آمده از استفاده این محصول حاکی از آن است که تا ۸۰% در بهبود کمر درد موثر بوده است.


بهترین راه حل برای کـسانیکه از کمر درد رنج می برند. طراحی شده برای تمامی افراد ، قابل تنظیم و استفاده آسان
درمان دیسک کمر ، ضد درد ،ضد آرتروز گردن،ضد خستگی عضلانی،آرامبخش از کمربند کوزمادیسک می توانید در زندگی روزمره به هنگام کار و استراحت و خواب و حتی در حالیکه ورزش می کنید به راحتی استفاده کنید
kosmodisk (1)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


ویژگی های کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk:


- تسکین موقت یا کامل کمر درد
- کاملاً طبیعی
- استفاده آسان
- راحت و قابل تنظیم
- یکبار سرمایه گزاری برای کل زندگی


kosmodisk (3)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


بسته بندی کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk حاوی اقلام زیر می باشد:


- ماساژور خاردار مناسب برای تمامی اعضای بدن
-ماساژور مخصوص ناحیه انتهائی کمر
- کیف قابل حمل کتانی
- برنامه ورزشی – برای تسکین و جلوگیری از کمر درد


تاثیر این نوع ماساژ موجب تحریک عضلات اطراف ناحیه مهره می شود. که باعث گرم شدن ناحیه و افزایش گردش خون شده و نهایتاً عضلات شما را آرام و تنش آنها را کاهش می دهد.
محصول classice ما بدلیل سیستم منحصر به فرد تنظیم و استفاده آسان ، بسیار کاربردی و قابل تنظیم برای پوشش بدن تمامی افراد می باشد. شما با استفاده از این محصول از آرامشی که در هنگام کار، خرید، رانندگی ، فعالیتهای ورزشی ، استراحت ، مسافرت ، خواب و غیره حس می کنید، لذت خواهید برد.
ما این محصول را به تمامی افرادی که از آسیب دیدگی در ناحیه پشت یا کمر درد رنج می برند ، زنان باردار ، رانندگان حرفه ای ، کارگران و کـسانیکه نشسته کار می کنند، توصیه می کنیم.
کوزمودیسک طراحی شده توسط کارشناسان برای تسکین یا بهبود درد در ناحیه ستون فقرات پشت است نتایج آزمایش ها نشان می دهد کوزمودیسک تا ۸۰درصد در بهبود کمر درد مفید بوده است.
kosmodisk (4)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


برخی از ویژگیهای کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk


1) کمربند کوزمادیسک , کوزمودیسک kosmodisk , کوزمودیسک اصل نه درمو دیسک …!!!
2) مشت و مال دهنده ستون فقرات کلاسیک
3) درمان ۸۰ درصدی دیسک کمر به تایید بسیاری از افرادی که استفاده کرده اند
4) ساخت کشور اسلوونی
5) کمربند کوزما دیسک نیازی به منبع انرژی مانند باطری یا برق ندارد
kosmodisk (5)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک
سوالات رایج در مورد ماساژور کوزمودیسک کلاسیک


1. کوزمودیسک چیست؟


کوزمودیسک یک محصول پزشکی آزمایش شده می باشد که در بهبود و کاهشی کمر درد موثر است. محصول کوزمودیسک بدون استفاده از هیچ منبع انرژی مانند باتری یا آهنربا و فقط برحست شکل ظاهریش عمل می کند.
2. چه کـسانی کوزمودیسک را باید استفاده کنند؟


ما به کـسانیکه بیشتر در معرض عارضه کمر درد قرار دارند مانند افراد حامله، راننده های حرفه ای ، کارمندان پشت میز نشینو کارگران استفاده از این محصول را توصیه می کنیم. محصول کوزمودیسک به افراد زیر ۱۲ سال توصیه نمی شود.
محصول کوزمودیسک قابل تنظیم و استفاده برای همه بوده و کافی است که بست آن را با بالا یا پایین آوردن بند کشی موجود روی ستون فقرات خود تنظیم کنید.

3. بهترین زمان برای استفاده از محصول کوزمودیسک چه زمانی است؟


این وسیله می تواند برای اطمینان (پیش از شروع درد) یا در هنگام احساس درد شدید استفاده شود. ما توصیه می کنیم محصول کوزمودیسک به مدت ۱۰ تا ۲۰ روز متوالی و روزانه حداقل ۳ ساعت مورد استفاده قرار گیرد. شما فقط زمانیکه احساس کردید که کمر دردتان تقلیل یا بهبود پیدا کرده می توانید استفاده از آن را متوقف کنید. این وسیله را می توانید در دوران فیزیوتراپی برای جلوگیری از کمر درد استفاده کنید.


4. چگونه از محصول کوزمودیسک استفاده کنیم؟

شما می توانید از روی لباس یا از زیر آنرا بپوشید. بند کوزمودیسک همواره باید به سمت بدنتان باشد. پیش از استفاده آن حتماً از سالم بودن وسیله مطمئن شوید. برای جلوگیری از ایجاد زخم روی پوست یا کـسانیکه دچار الـــتهابات پوستی هستند توصیه می شود که این وسیله از روی پوششی نرم و سبک بسته شود.
این وسیله بسیار اثرگزار است بطوریکه در حین کار ، خرید ، رانندگی ، ورزش ، استراحت ، مسافرت ، خواب و غیره احساس آرامش خواهید کرد.


5. ممکن است که بدن ما نسبت به آن واکنشی نشان دهد؟


تنها مساله ای که می تواند در حین استفاده از این وسیله برای شما پیش آید، احساس گرما در ستون فقرات یا دیگر اعضای بدن یا احساس فشار و کشش در ستون فقرات ، که پس از بستن آن می باشد.
6. استفاده از این محصول چقدر اثر گزار است ؟


این محصول ، محصولی پزشکی و آزمایش شده است. نتایح حاصل از مطالعات پزشکی حاکی از آن است که در حدود ۸۰% از افرادیکه از این وسیله استفاده کرده اند تسکین و حتی بهبود درد خود را پس از استفاده از آن تجربه کرده اند .

7. محصول کوزمودیسک چگونه در انجام کارهای روزانه به ما کمک می کند؟


این محصول بسیار تاثیر گزار است. همچنین تنظیم و استفاده از آن بسیار آسان و ساده می باشد. پس از پوشیدن کوزمودیسک شما به مزایای بهبودی کامل ناشی از استفاده از آن در حین کار ، خرید ، رانندگی ،سفر، استراحت و یا خواب پی خواهید برد.


8. آیا کوزمودیسک همراه با سایر روشهای درمانی دیگر قابل استفاده است؟


این محصول براحتی در کنار سایر متدهای درمانی رایج و قدیمی قابل استفاده بوده و هیچگونه تاثیر جانبی ندارد.


9. کوزمودیسک برای چه مدتی قابل مصرف است؟


کوزمودیسک تا زمانیکه شکل ظاهری آن تغییر نکند، قابل استفاده می باشد. در واقع این وسیله با شکل منحصر به فرد خود است ، که مورد استفاده قرار می گیرد. در این وسیله از هیچگونه منبع انرژی دیگری مانند باتری و یا آهنرباء استفاده نشده است.


10. چه باید کرد اگر این وسیله موثر واقع نشود؟

اگر پس از ۳۰ روز استفاده مداوم از این محصول تاثیری در بهبود یا کاهش درد خود احساس نکردید، می توانید با دریافت کامل هزینه پرداختی محصول را به شرکت بازپس بدهید. با خرید این محصول ریسک نخواهید کرد و تنها درمان درد خود را تجربه خواهید کرد.


 

نام كالا : کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1     قیمت : 65,000 تومان 

كد : 3-0566     وزن : 489 گرم     فروشنده : بهترینها

 

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 

خرید کمردرد کوزمودیسک

کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1

65,000 تومان
خرید کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : کمربند کوزمودیسک,خرید کمربند کوزمودیسک,سایت خرید کمربند کوزمودیسک,نمایندگی فروش کوزمودیسک,کمربند طبی برای کمردرد,کمربند طبی برای دیسک کمر,درمان دیسک کمر,روش های درمان دیسک کمر, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 370 تاريخ : دوشنبه 22 دی 1393 ساعت: 11:58

کرم رفع سیاهی بدن والنسی VALENSEY ش.مجوز 23837/ب ن 1 /87

رفع سیاهی و تیرگی نواحی زیر بغل ، آرنج ،کشاله ران و ... دارای مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87 
 
قیمت :31,500 تومان
کرم رفع سیاهی بدن والنسی حاوی عصاره گریپ فروت ، لیمو ، ویتامین C , E میباشد.
 
برطرف کننده سیاهی و چروکهای کشاله ران ،آرنج ، زیر بغل و نواحی دیگر بدن میباشد.
این کرم پوست را نرم ،سفید و صاف میکند.100 درصد موثر ، طبیعی و ضد نواحی سیاه پوست می باشد و ویتامین E باعث لطافت و نرمی آن نواحی می شود.این کرم را میتوان برای تمامی قسمت های بدن بجز پوست صورت و دور چشم استفاده کرد.
 
شماره مجوز بهداشتی : 23837/ب ن 1 /87

طریقه مصرف : روزانه دو بار روی نواحی سیاه و کدر شده پوست مالیده شود.بهتر است قبل از استفاده محل تمیز و خشک باشد."
 
" برخی از امکانات و قابلیتها:

# رفع سیاهی و تیرگی نواحی زیربغل، آرنج، کشاله ران و ...
# حاوی عصاره گریپ فروت، لیمو، ویتامین C و ویتامینE
# 100 درصد موثر
# سفید کننده ، صاف کننده و لطیف کننده پوست
# بدون عوارض جانبی
# شماره مجوز بهداشتی : 23837/ب ن 1 /87
 
فروشنده:ارس
 

برای خرید محصول روی لینک خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش محصول را تکمیل کنید توجه کنید که ثبت سفارش شما به معنای خرید قطعی نیست چون بعد از ثبت سفارش کارشناسان فروش با شما تماس می گیرند و به شما در مورد محصول مشاوره کامل می دهند بعد در صورت تایید شما محصول برایتان ارسال می شود و در غیر اینصورت محصول انصراف زده می شود پس اگر هرگونه سئوالی هم دارید فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند

 

 

خریدکرم رفع سیاهی بدن

 

سفارش محصول

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : کرم برای رفع سیاهی بدن,کرم برای رفع تیرگی بدن,بهترین کرم برای رفع تیرگی بدن, کرم رفع سیاهی بدن والنسی ,خرید کرم رفع سیاهی بدن والنسی ,قیمت کرم رفع سیاهی بدن والنسی ,سایت خرید کرم رفع سیاهی بدن والنسی , نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 389 تاريخ : جمعه 19 دی 1393 ساعت: 12:15

9 ورزش کمردرد

کمردرد یکی از شایع‌ترین دردهاست که درمان‌های متعددی دارد....

 خیلی‌ها وقتی دچار کمردرد می‌شوند، فکر می‌کنند که باید با ورزش وداع کنند.شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید ورزش‌ از آنجا که سبب کاهش شدت درد می‌شود و احتمال عود درد را کاهش می‌دهد، برای بیماران مبتلا به کمردرد، نقش درمانی بسیار مهمی دارد. یک برنامه ورزشی خوب می‌تواند سبب تسریع بهبود درد، کاهش شدت درد و حتی پیشگیری از عود کمردرد شود. برای اینکه ورزش شما موثرتر باشد، یک کلید مهم وجود دارد: برنامه ورزشی منظم.  

1.روی شکم دراز بکشید و حدود 30 ثانیه خودتان را در این وضعیت نگه دارید.

2.ابتدا روی شکم دراز بکشید. دست راست و پای چپ را حدود 15 سانتی‌متر بالاتر از سطح زمین آورده و حدود 6 ثانیه در همین وضعیت نگه دارید. دست و پا را پایین بیاورید و همین حرکت را با دست و پای دیگر تکرار کنید.


3.به پشت روی زمین دراز بکشید؛ به صورتی که زانوها خم شود و کف پا روی زمین قرار بگیرد. اکنون یک زانوی خود را تا سینه بیاورید. پای دیگر را حرکت ندهید. باید قوس کمرتان صاف شود و کشش خفیفی را در باسن خود حس کنید. این کشش را 30 ثانیه ادامه دهید.

 

4.روی زمین دراز بکشید. زانوها باید حدود 90 درجه خم شوند. به تدریج عضلات شکم را منقبض کنید و شانه‌هایتان را بالا بیاورید. گردن خود را خم نکنید. 6 ثانیه در همین وضع بمانید.


5.روی زمین دراز بکشید. قوس کمر خود را به زمین بچسبانید. اگر حرکت را درست انجام دهید، یک نیروی رو به بالا در شانه‌ها و باسن خود حس می‌کنید. این وضعیت را 6 ثانیه حفظ کنید.

6.روی زمـیــن زانو بزنید. به تدریج تنه خود را به جلو ببرید. دقت کنید که پای جلویی و زانوی عقبی روی زمین ثابت بمانند و وضعیت ستون فقرات و قوس کمر نیز تغییر نکند. این حالت را 30 ثانیه حفظ کنید.

 

7.ایـــــن ورزش، عضلات پشت، تنه و ران را تقویت می‌کند. در فاصله 20 سانتی‌متری یک دیوار بایستید. به دیوار تکیه بدهید؛ به نحوی که ستون فقرات شما به دیوار بچسبد. زانوهای‌تان را کمی خم کنید و قوس کمر را به دیوار بچسبانید. این وضعیت را حدود 6 ثانیه حفظ کنید.
 

 

8.روی تخت دراز بکشید؛ به صورتی که پا‌های‌تان دراز باشد. یک ملحفه را به نحوی بگیرید که دو سر آن در دست شما و وسط آن پشت پاشنه پای راست شما قرار گیرد. به آهستگی ملحفه را بکشید (نباید زانوها خم شود) هر وقت کشش پشت ران را حس کردید، آن را حدود 20 تا 30 ثانیه حفظ کنید. همین کار را برای پای چپ تکرار کنید.

 

9.این حرکت برای تقویت عضلات ‌هامسترینگ و عضلات اطراف مفصل ران و لگن (هیپ) است. روی زمین دراز بکشید. دقت کنید که فقط پاشنه‌های پا روی زمین باشد. اکنون پاشنه‌ها را روی زمین فشار دهید. باسن را منقبض کنید و آن را از زمین بلند کنید، به نحوی که شانه‌ها، باسن و زانو در امتداد هم باشند. این وضعیت را حدود 6ثانیه حفظ کنید.

 

 
گردآوری : گروه سلامت سیمرغ
منبع : salamat.ir
 
خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : درمان کمردرد,ورزش برای کمردرد,عکس ورزش های کمردردی ها,ورزش برای کمردرد,کمردرد و ورزش, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 379 تاريخ : جمعه 19 دی 1393 ساعت: 12:06

خرید  کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی

با کمربند ضد درد کوزمودیسک Kosmodisk درمان دیسک کمر ، ضد درد ،ضد آرتروز گردن،ضد خستگی عضلانی،آرامبخش 

خرید پک کامل کمربند کوزمودیسک ورزشی

 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد

درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,

کوزسمودیسکAs Seen On TVselloTv1 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1

کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,

کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1
 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,

نمایی از بسته کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports :
kosmodisk(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک
توضیحات در رابطه با کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk :
نام محصول : کوزمودیسک ورزشی « بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات »
نام محصول به لاتبن: Kosmodisk Active Sports
درمان درد کمر، درمان دیسک کمر با کوزمودیسک اصلی
دستگاه کوزمودیسک اصلی را فقط با آرم زیر بخواهید
کمربند ضد درد کوزمودیسک Kosmodisk بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات


این محصول ، محصولیست کاملاً موثر و تائید شده از نظر پزشکی ، که توسط متخصصان ما برای تسکین یا تقلیل درد در کمر یا مفاصل طراحی شده است . نتایج بدست آمده از استفاده این محصول حاکی از آن است که تا ۸۰% در بهبود کمر درد موثر بوده است.


بهترین راه حل برای کـسانیکه از کمر درد رنج می برند. طراحی شده برای تمامی افراد ، قابل تنظیم و استفاده آسان
درمان دیسک کمر ، ضد درد ،ضد آرتروز گردن،ضد خستگی عضلانی،آرامبخش از کمربند کوزمادیسک می توانید در زندگی روزمره به هنگام کار و استراحت و خواب و حتی در حالیکه ورزش می کنید به راحتی استفاده کنید
kosmodisk (1)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


ویژگی های کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk:


- تسکین موقت یا کامل کمر درد
- کاملاً طبیعی
- استفاده آسان
- راحت و قابل تنظیم
- یکبار سرمایه گزاری برای کل زندگی


kosmodisk (3)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


بسته بندی کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk حاوی اقلام زیر می باشد:


- ماساژور خاردار مناسب برای تمامی اعضای بدن
-ماساژور مخصوص ناحیه انتهائی کمر
- کیف قابل حمل کتانی
- برنامه ورزشی – برای تسکین و جلوگیری از کمر درد


تاثیر این نوع ماساژ موجب تحریک عضلات اطراف ناحیه مهره می شود. که باعث گرم شدن ناحیه و افزایش گردش خون شده و نهایتاً عضلات شما را آرام و تنش آنها را کاهش می دهد.
محصول classice ما بدلیل سیستم منحصر به فرد تنظیم و استفاده آسان ، بسیار کاربردی و قابل تنظیم برای پوشش بدن تمامی افراد می باشد. شما با استفاده از این محصول از آرامشی که در هنگام کار، خرید، رانندگی ، فعالیتهای ورزشی ، استراحت ، مسافرت ، خواب و غیره حس می کنید، لذت خواهید برد.
ما این محصول را به تمامی افرادی که از آسیب دیدگی در ناحیه پشت یا کمر درد رنج می برند ، زنان باردار ، رانندگان حرفه ای ، کارگران و کـسانیکه نشسته کار می کنند، توصیه می کنیم.
کوزمودیسک طراحی شده توسط کارشناسان برای تسکین یا بهبود درد در ناحیه ستون فقرات پشت است نتایج آزمایش ها نشان می دهد کوزمودیسک تا ۸۰درصد در بهبود کمر درد مفید بوده است.
kosmodisk (4)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


برخی از ویژگیهای کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk


1) کمربند کوزمادیسک , کوزمودیسک kosmodisk , کوزمودیسک اصل نه درمو دیسک …!!!
2) مشت و مال دهنده ستون فقرات کلاسیک
3) درمان ۸۰ درصدی دیسک کمر به تایید بسیاری از افرادی که استفاده کرده اند
4) ساخت کشور اسلوونی
5) کمربند کوزما دیسک نیازی به منبع انرژی مانند باطری یا برق ندارد
kosmodisk (5)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک
سوالات رایج در مورد ماساژور کوزمودیسک کلاسیک


1. کوزمودیسک چیست؟


کوزمودیسک یک محصول پزشکی آزمایش شده می باشد که در بهبود و کاهشی کمر درد موثر است. محصول کوزمودیسک بدون استفاده از هیچ منبع انرژی مانند باتری یا آهنربا و فقط برحست شکل ظاهریش عمل می کند.
2. چه کـسانی کوزمودیسک را باید استفاده کنند؟


ما به کـسانیکه بیشتر در معرض عارضه کمر درد قرار دارند مانند افراد حامله، راننده های حرفه ای ، کارمندان پشت میز نشینو کارگران استفاده از این محصول را توصیه می کنیم. محصول کوزمودیسک به افراد زیر ۱۲ سال توصیه نمی شود.
محصول کوزمودیسک قابل تنظیم و استفاده برای همه بوده و کافی است که بست آن را با بالا یا پایین آوردن بند کشی موجود روی ستون فقرات خود تنظیم کنید.

3. بهترین زمان برای استفاده از محصول کوزمودیسک چه زمانی است؟


این وسیله می تواند برای اطمینان (پیش از شروع درد) یا در هنگام احساس درد شدید استفاده شود. ما توصیه می کنیم محصول کوزمودیسک به مدت ۱۰ تا ۲۰ روز متوالی و روزانه حداقل ۳ ساعت مورد استفاده قرار گیرد. شما فقط زمانیکه احساس کردید که کمر دردتان تقلیل یا بهبود پیدا کرده می توانید استفاده از آن را متوقف کنید. این وسیله را می توانید در دوران فیزیوتراپی برای جلوگیری از کمر درد استفاده کنید.


4. چگونه از محصول کوزمودیسک استفاده کنیم؟

شما می توانید از روی لباس یا از زیر آنرا بپوشید. بند کوزمودیسک همواره باید به سمت بدنتان باشد. پیش از استفاده آن حتماً از سالم بودن وسیله مطمئن شوید. برای جلوگیری از ایجاد زخم روی پوست یا کـسانیکه دچار الـــتهابات پوستی هستند توصیه می شود که این وسیله از روی پوششی نرم و سبک بسته شود.
این وسیله بسیار اثرگزار است بطوریکه در حین کار ، خرید ، رانندگی ، ورزش ، استراحت ، مسافرت ، خواب و غیره احساس آرامش خواهید کرد.


5. ممکن است که بدن ما نسبت به آن واکنشی نشان دهد؟


تنها مساله ای که می تواند در حین استفاده از این وسیله برای شما پیش آید، احساس گرما در ستون فقرات یا دیگر اعضای بدن یا احساس فشار و کشش در ستون فقرات ، که پس از بستن آن می باشد.
6. استفاده از این محصول چقدر اثر گزار است ؟


این محصول ، محصولی پزشکی و آزمایش شده است. نتایح حاصل از مطالعات پزشکی حاکی از آن است که در حدود ۸۰% از افرادیکه از این وسیله استفاده کرده اند تسکین و حتی بهبود درد خود را پس از استفاده از آن تجربه کرده اند .

7. محصول کوزمودیسک چگونه در انجام کارهای روزانه به ما کمک می کند؟


این محصول بسیار تاثیر گزار است. همچنین تنظیم و استفاده از آن بسیار آسان و ساده می باشد. پس از پوشیدن کوزمودیسک شما به مزایای بهبودی کامل ناشی از استفاده از آن در حین کار ، خرید ، رانندگی ،سفر، استراحت و یا خواب پی خواهید برد.


8. آیا کوزمودیسک همراه با سایر روشهای درمانی دیگر قابل استفاده است؟


این محصول براحتی در کنار سایر متدهای درمانی رایج و قدیمی قابل استفاده بوده و هیچگونه تاثیر جانبی ندارد.


9. کوزمودیسک برای چه مدتی قابل مصرف است؟


کوزمودیسک تا زمانیکه شکل ظاهری آن تغییر نکند، قابل استفاده می باشد. در واقع این وسیله با شکل منحصر به فرد خود است ، که مورد استفاده قرار می گیرد. در این وسیله از هیچگونه منبع انرژی دیگری مانند باتری و یا آهنرباء استفاده نشده است.


10. چه باید کرد اگر این وسیله موثر واقع نشود؟

اگر پس از ۳۰ روز استفاده مداوم از این محصول تاثیری در بهبود یا کاهش درد خود احساس نکردید، می توانید با دریافت کامل هزینه پرداختی محصول را به شرکت بازپس بدهید. با خرید این محصول ریسک نخواهید کرد و تنها درمان درد خود را تجربه خواهید کرد.


 

نام كالا : کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1     قیمت : 65,000 تومان 

كد : 3-0566     وزن : 489 گرم     فروشنده : بهترینها

 

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 

خرید کمردرد کوزمودیسک

کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1

65,000 تومان
خرید کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : کمربند کوزمودیسک,خرید کمربند کوزمودیسک,سایت خرید کمربند کوزمودیسک,نمایندگی فروش کوزمودیسک,کمربند طبی برای کمردرد,کمربند طبی برای دیسک کمر,درمان دیسک کمر,روش های درمان دیسک کمر, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 379 تاريخ : جمعه 19 دی 1393 ساعت: 11:49

خرید ژل لاغری و چربی سوز جلبک دریایی

ژل لاغری و چربی سوز جلبک دریایی

ژل لاغری و چربی سوز جلبک دریایی

 

خواص و فواید ژل لاغری :

چربی سوز , لاغر کننده و از بین برنده سلولیت های بدن .


مواد تشکیل دهنده اصلی :

هیدروکلوئیدهای استخراجی از جلبلک های دریایی و دیگر گیاهان دریایی و عصاره زنجبیل .


نحوه اثربخشی:


جلبلک دریایی باعث بازگرداندن رطوبت لازم پوست و تنظیم و تثبیت لایه چربی مناسب بر روی پوست می شود. این ژل ترمیم کننده و

 از بین برنده چین و چروک است و باعث ایجاد درخشندگی و طراوت بیشتر در پوست می شود
ژل لاغری جلبک دریایی با خرد کردن توده های چربی در زیر پوست ، از ایجاد سلولهای چربی در بدن جلوگیری می کند.


طریقه مصرف:


قبل از ورزش مقدار کافی از کرم را روی نواحی مورد نظر بمالید و به حالت چرخشی با حرکات سریع و متناوب ماساژ دهید تا کاملا جذب شود سپس ورزش کنید.(20تا40دقیقه بعد کافی است)
توجه داشته باشیدبرای نتیجه بهتر ورزش توصیه میشود
این محصول هیچگونه عوارض و حساسیتی ندارد.
مجوز بهداشت 100241012014
چربی سوز طبیعی از بین برنده سلولیت های بدن
لاغر و خوش فرم کننده اندام
باعث بازگرداندن رطوبت لازم پوست
تثبیت لایه چربی
مناسب برای تمام پوستها
این کرم ترمیم کننده و از بین برنده چین و چروک است
باعث ایجاد درخشندگی در پوست می شود

 


 

نام كالا : ژل لاغری و چربی سوز جلبک دریایی     قيمت :55,000 تومان

كد : ..36     فروشنده:یاس

 

مراحل خرید محصول:

 

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

خرید ژل لاغری و چربی سوز جلبک دریایی

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : خرید ژل لاغری و چربی سوز جلبک دریایی ,بهترین ژل لاغری,ژل لاغری,کرم لاغری,کرم لاغریو تناسب اندام,بهترین کرم لاغری,محصولات ولنسی,کرم لاغری ولنسی,کرم چربی سوز , لاغر کننده,کرم برای قبل از ورزش, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 391 تاريخ : جمعه 19 دی 1393 ساعت: 11:46

کرم ماساژ ضد درد زنجبیل و الوورا سویس فرمولا

ضد درد ، درمان خستگي عضلات ، با عصاره الوورا و زنجبيل ، با مجوز بهداشتي۱۰۰۲۴۱۰۱۲۰۳۷ 
قیمت :32,000 تومان   
کرم ماساژ بدن گرم از دل طبیعت با عصاره الوورا و زنجبیل از طبیعت سویس تهیه شده و دارای مجوز بهداشتی 100241012037 می باشد
.
کرم ماساژ بدن گرم سویس با فرمول قوی از الوورا و زنجبیل باعث تسکین دردهای ناشی از ارتروز ، رماتیسم و خستگی عضلات می شود .همچنین کرم ماساژ با ترکیبی صد در صد خالص و روغن های ضروری باعث حس شادابی و تازگی می شود .
کرم ماساژ باعث می شود تا سلول های اسیب دیده و خشک پوست را حذف و خستگی عضلانی را برطرف کند ، این کرم با ترکیب عصاره های معطر نرمی قابل لمسی را برای پوست شما به ارمغان می اورد .
زنجبیل یکی از بهترین داروهای شفابخش برای درمان دردهای ناشی از ارتروز ، رماتیسم و ... می باشد چون طبیعت گرم داشته و با مالیدن کرم بر روی محل درد ان را کم کرده و به مرور زمان باعث تسکین و درمان درد می شود ، علاوه بر این زنجبیل التهاب ایجاد شده بر اثر ارتروز را درمان می کند .
الوورا موجود در این کرم نیز باعث تسکین درد شده و نرمی وشادابی پوست را به ارمغان می اورد .
موارد کاربرد کرم ماساژ :
درمان دردهای ناشی ارتروز و رماتیسم
تسکین دهنده انواع دردهای بدن
درمان خستگی عضلات
حاوی زنجبیل و الوورا
محصولی از کشور سویس
صد در صد گیاهی

طریقه مصرف : روزانه دو مرتبه محل درد را با اب گرم بشویید سپس بر روی محل درد کشیده و ماساژ دهید
 
فروشنده :ارس

مراحل خرید محصول:

 

 گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

 

 

 گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

 

گام سوم:بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش با شماره های فروشنده برایتان ارسال می شود با شماره های فروشنده تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 

خرید کرم ماساژضد درد زنجبیل و آلوئه ورا

 

سفارش محصول
 

 

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : کرم ماساژ,خرید کرم ماساژ زنجبیل,کرم ضد درد,کرم برای درد,کرم برای درد آرترز و رماتیسم,کرم برای تسکین درد آرترز و رماتیسم,کرم زنجبیل,کرم ضد درد زنجبیل,زنجبیل و درمان درد,راههای درمان درد آرترز و رماتیسم, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 418 تاريخ : جمعه 19 دی 1393 ساعت: 11:35

چه گروه‌هايي به لحاظ شغلي و سني بيشتر دچار كمردرد مي‌شوند؟

معمولاً كمردرد را در دهه‌هاي اول و دوم زندگي كمتر مشاهده می‌کنیم، براي اين كه بچه‌ها در دهه اول و دوم زندگي روپا هستند و دائم فعاليت ورزشي مي‌كنند. این باعث می‌‌شود عضلات خوب ساخته شود، كساني كه در دهه‌هاي اول و دوم زندگي درد كمر دارند بايد متوجه باشند که وجود نقايص تشكيلاتي استخوان‌هاي كمر و لغزندگي مهره‌ها روي هم موجب این کمر درد شده است.

بنابراين توصيه مي‌كنم جوان‌هایی که در دهه اول و دوم زندگي از کمردرد شكايت دارند بهتر است قبل از اين‌كه بخواهند هزينه‌هاي زيادي كنند، يك عكس دیناميك ساده در حال خم شدن به جلو و به عقب بگيرند تا ببينند اين مهره‌ها روی همدیگر لغزندگي دارد يا نه.

 دردهه‌هاي بالاتر معمولاً مشكلات ديسكي زیاد اتفاق می‌افتد، به اين معني كه ممكن است هنگام جا به جا كردن يك جسم سنگين در اثر فشار زيادي كه به ستون فقرات وارد مي‌آيد یکی از ديسك‌ها پاره شود و يك تكه از آن داخل كانال برود و باعث ايجاد دردکمر شود.

وقتی اين درد ايجاد شود اگر زير ریشه عصب رفته باشد، درد كمر همراه با دردي مي‌شود كه از ناحيه سرين پشت، ران، پشت ساق و روي پا و بغل و... است، بسته به اين دارد كدام ريشه عصب تحت فشار قرار گرفته كه به اين درد، درد سياتيك مي‌گويند . اگر درد سياتيكي ايجاد شد بايد بيمار بررسي شود، که اولين مرحله معاينه به‌وسيله پزشك است تا تشخيص دهد كه ضايعات ديگر مانند ضايعات عروقي و... باعث بروز اين دردها نشده باشد.

پزشك وقتي معاينه را انجام داد و مطمئن شد كه علائم، علائم سياتيكي است، بيمار به چند روز استراحت نیاز دارد. استراحت هم بايد طوري باشد كه فرد فعاليت فيزيكي نداشته و بیشتر در رختخواب باشد، همين رختخواب‌هاي معمولي برای استراحت كافي است، اگر با داروهاي ضد درد بهتر نشد، آن وقت ديسك بايد بررسی شود درآن صورت ام.آر.آي یا سی تی اسکن‌های مخصوص انجام می‌دهند تا محل در رفتگي و وسعت ديسك را روشن كند.

كساني كه مشكل ديسك كمر دارند، به هیچ عنوان نبايد روي تردميل بروند، چون وقتي روي تردميل بروند، ديسك‌ را مي‌كوبد و مشكل آنها را تشديد مي‌كند. حتي آنها از وزنه هم نبايد استفاده كنند، تنها مي‌توانند به‌صورت خوابيده روي ميز بدنسازي از وزنه‌هايي مثل‌ هالتر براي تقويت عضلات بالاتنه استفاده كنند.

امامسأله‌اي كه مي‌ماند، اين است، سن افراد در دهه‌هاي شش و هفت زندگي مقدمه‌اي برای شروع آرتروز است، آرتروز صدمات تحليل رونده‌اي است كه به ديسك وارد شده و عكس‌العمل‌هاي استخواني مهره بالايي و پاييني رشد استخواني و ديسكي به‌وجود مي‌آورند كه باز خود اين مي‌تواند به داخل كانال فشار بياورد.

اگر در چند سطح باشد ممكن است كانال را تنگ كند، اين تنگي كانال در دهه‌هاي بالا مشكلاتي به‌وجود مي‌آورد. در آن صورت است تنگي كانال را باید جراحي كرد.

منبع:عصرایران


 

گردآوری:گروه تندرستی و زندگی سالم
http://www.tebyan-zn.ir/healthy_safe_life.html

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : کمردرد,درمان کمردرد,درمان کمردرد خانگی,راه حل های ساده برای کمردرد,روش های مخصوص کمردرد, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 434 تاريخ : سه شنبه 16 دی 1393 ساعت: 11:19

کرم سه کاره دست ولنسی (دارای مجوز وزارت بهداشت ایران)

 

کرم سه کاره دست ولنسی (دارای مجوز وزارت بهداشت ایران)

 

کرم سه کاره تخصصی دست ولنسی
کرم دست ولنسی دارای خاصیت ضد باکتریال بوده و دست ها را ضد عفونی نموده و از تجمع آلودگی های محیطی جلوگیری می نماید.
همچنین کرم دست ولنسی دارای خاصیت نرم کنندگی و ضد چروکمی باشد. که به شما کمک می کند دستی سالم و زیبا داشته باشید.

کرم سه کاره دست ولنسی (دارای مجوز وزارت بهداشت ایران)
مواد تشکیل دهنده:

عصاره گریپ فروت, ویتامینE و ویتامینC


نحوه اثربخشی:

عصاره میوه گریپ فروت باعث از بین رفتن چروک و پیری پوست گذشته و آن را صاف و کشیده می نماید.همچنین ویتامینC موجود در کرم دست ولنسی باعث روشن شدن رنگ پوست می گردد.
ویتامین E موجود در کرم نیز باعث لطافت و بازگشت حالـــت کشسانی پوست می گردد.


طریقه مصرف:
کرم دست ولنسی بعنوان یک کرم روزانه می باشد و برای ثمر بخشی بهتر باید بصورت مرتب استفاده گردد.


برخی از امکانات و قابلیتها:


کرم سه کاره تخصصی دستان ولنسی
دارای خاصیت ضد باکتریال
دارای خاصیت نرم کنندگی و ضد چروک
کرم دست ولنسی باعث روشن شدن رنگ پوست می گردد

حاوی عصاره گریپ فروت, ویتامینEو ویتامینC

 


 

نام كالا : کرم سه کاره دست ولنسی (دارای مجوز وزارت بهداشت ایران)    

قيمت :25,000 تومان

كد : 1722   

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 

خرید کرم سه کاره دست ولنسی (دارای مجوز وزارت بهداشت ایران)

 

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : کرم برای دست,بهترین کرم برای دست,کرم دست,زیبایی دست ها,پوست دست,کرم ضد چروک برای دست,کرم ضد پیری دست, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 414 تاريخ : سه شنبه 16 دی 1393 ساعت: 11:16

کرم رفع سیاهی بدن والنسی VALENSEY ش.مجوز 23837/ب ن 1 /87

رفع سیاهی و تیرگی نواحی زیر بغل ، آرنج ،کشاله ران و ... دارای مجوز بهداشتی 23837/ب ن 1 /87 
 
قیمت :31,500 تومان
کرم رفع سیاهی بدن والنسی حاوی عصاره گریپ فروت ، لیمو ، ویتامین C , E میباشد.
 
برطرف کننده سیاهی و چروکهای کشاله ران ،آرنج ، زیر بغل و نواحی دیگر بدن میباشد.
این کرم پوست را نرم ،سفید و صاف میکند.100 درصد موثر ، طبیعی و ضد نواحی سیاه پوست می باشد و ویتامین E باعث لطافت و نرمی آن نواحی می شود.این کرم را میتوان برای تمامی قست های بعد بجز پوست صورت و دور چشم استفاده کرد.
 
شماره مجوز بهداشتی : 23837/ب ن 1 /87

طریقه مصرف : روزانه دو بار روی نواحی سیاه و کدر شده پوست مالیده شود.بهتر است قبل از استفاده محل تمیز و خشک باشد."
" برخی از امکانات و قابلیتها:
# رفع سیاهی و تیرگی نواحی زیربغل، آرنج، کشاله ران و ...
# حاوی عصاره گریپ فروت، لیمو، ویتامین C و ویتامینE
# 100 درصد موثر
# سفید کننده ، صاف کننده و لطیف کننده پوست
# بدون عوارض جانبی
# شماره مجوز بهداشتی : 23837/ب ن 1 /87
 
فروشنده:ارس
 

برای خرید محصول روی لینک خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش محصول را تکمیل کنید توجه کنید که ثبت سفارش شما به معنای خرید قطعی نیست چون بعد از ثبت سفارش کارشناسان فروش با شما تماس می گیرند و به شما در مورد محصول مشاوره کامل می دهند بعد در صورت تایید شما محصول برایتان ارسال می شود و در غیر اینصورت محصول انصراف زده می شود پس اگر هرگونه سئوالی هم دارید فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند

 

 

خریدکرم رفع سیاهی بدن

 

سفارش محصول

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : کرم برای رفع سیاهی بدن,کرم برای رفع تیرگی بدن,بهترین کرم برای رفع تیرگی بدن, کرم رفع سیاهی بدن والنسی ,خرید کرم رفع سیاهی بدن والنسی ,قیمت کرم رفع سیاهی بدن والنسی ,سایت خرید کرم رفع سیاهی بدن والنسی , نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 390 تاريخ : سه شنبه 16 دی 1393 ساعت: 11:14

خرید  کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی

با کمربند ضد درد کوزمودیسک Kosmodisk درمان دیسک کمر ، ضد درد ،ضد آرتروز گردن،ضد خستگی عضلانی،آرامبخش 

خرید پک کامل کمربند کوزمودیسک ورزشی

 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد

درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,

کوزسمودیسکAs Seen On TVselloTv1 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1

کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,

کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1
 خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات,

نمایی از بسته کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports :
kosmodisk(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک
توضیحات در رابطه با کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk :
نام محصول : کوزمودیسک ورزشی « بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات »
نام محصول به لاتبن: Kosmodisk Active Sports
درمان درد کمر، درمان دیسک کمر با کوزمودیسک اصلی
دستگاه کوزمودیسک اصلی را فقط با آرم زیر بخواهید
کمربند ضد درد کوزمودیسک Kosmodisk بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات


این محصول ، محصولیست کاملاً موثر و تائید شده از نظر پزشکی ، که توسط متخصصان ما برای تسکین یا تقلیل درد در کمر یا مفاصل طراحی شده است . نتایج بدست آمده از استفاده این محصول حاکی از آن است که تا ۸۰% در بهبود کمر درد موثر بوده است.


بهترین راه حل برای کـسانیکه از کمر درد رنج می برند. طراحی شده برای تمامی افراد ، قابل تنظیم و استفاده آسان
درمان دیسک کمر ، ضد درد ،ضد آرتروز گردن،ضد خستگی عضلانی،آرامبخش از کمربند کوزمادیسک می توانید در زندگی روزمره به هنگام کار و استراحت و خواب و حتی در حالیکه ورزش می کنید به راحتی استفاده کنید
kosmodisk (1)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


ویژگی های کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk:


- تسکین موقت یا کامل کمر درد
- کاملاً طبیعی
- استفاده آسان
- راحت و قابل تنظیم
- یکبار سرمایه گزاری برای کل زندگی


kosmodisk (3)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


بسته بندی کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk حاوی اقلام زیر می باشد:


- ماساژور خاردار مناسب برای تمامی اعضای بدن
-ماساژور مخصوص ناحیه انتهائی کمر
- کیف قابل حمل کتانی
- برنامه ورزشی – برای تسکین و جلوگیری از کمر درد


تاثیر این نوع ماساژ موجب تحریک عضلات اطراف ناحیه مهره می شود. که باعث گرم شدن ناحیه و افزایش گردش خون شده و نهایتاً عضلات شما را آرام و تنش آنها را کاهش می دهد.
محصول classice ما بدلیل سیستم منحصر به فرد تنظیم و استفاده آسان ، بسیار کاربردی و قابل تنظیم برای پوشش بدن تمامی افراد می باشد. شما با استفاده از این محصول از آرامشی که در هنگام کار، خرید، رانندگی ، فعالیتهای ورزشی ، استراحت ، مسافرت ، خواب و غیره حس می کنید، لذت خواهید برد.
ما این محصول را به تمامی افرادی که از آسیب دیدگی در ناحیه پشت یا کمر درد رنج می برند ، زنان باردار ، رانندگان حرفه ای ، کارگران و کـسانیکه نشسته کار می کنند، توصیه می کنیم.
کوزمودیسک طراحی شده توسط کارشناسان برای تسکین یا بهبود درد در ناحیه ستون فقرات پشت است نتایج آزمایش ها نشان می دهد کوزمودیسک تا ۸۰درصد در بهبود کمر درد مفید بوده است.
kosmodisk (4)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک


برخی از ویژگیهای کمربند ضد درد کوزمادیسک Kosmodisk


1) کمربند کوزمادیسک , کوزمودیسک kosmodisk , کوزمودیسک اصل نه درمو دیسک …!!!
2) مشت و مال دهنده ستون فقرات کلاسیک
3) درمان ۸۰ درصدی دیسک کمر به تایید بسیاری از افرادی که استفاده کرده اند
4) ساخت کشور اسلوونی
5) کمربند کوزما دیسک نیازی به منبع انرژی مانند باطری یا برق ندارد
kosmodisk (5)(1) خرید کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports ضد درد درجه 1 کمربند برای بهبود مشکلات کمر و ستون فقرات, کوسمودیسک
سوالات رایج در مورد ماساژور کوزمودیسک کلاسیک


1. کوزمودیسک چیست؟


کوزمودیسک یک محصول پزشکی آزمایش شده می باشد که در بهبود و کاهشی کمر درد موثر است. محصول کوزمودیسک بدون استفاده از هیچ منبع انرژی مانند باتری یا آهنربا و فقط برحست شکل ظاهریش عمل می کند.
2. چه کـسانی کوزمودیسک را باید استفاده کنند؟


ما به کـسانیکه بیشتر در معرض عارضه کمر درد قرار دارند مانند افراد حامله، راننده های حرفه ای ، کارمندان پشت میز نشینو کارگران استفاده از این محصول را توصیه می کنیم. محصول کوزمودیسک به افراد زیر ۱۲ سال توصیه نمی شود.
محصول کوزمودیسک قابل تنظیم و استفاده برای همه بوده و کافی است که بست آن را با بالا یا پایین آوردن بند کشی موجود روی ستون فقرات خود تنظیم کنید.

3. بهترین زمان برای استفاده از محصول کوزمودیسک چه زمانی است؟


این وسیله می تواند برای اطمینان (پیش از شروع درد) یا در هنگام احساس درد شدید استفاده شود. ما توصیه می کنیم محصول کوزمودیسک به مدت ۱۰ تا ۲۰ روز متوالی و روزانه حداقل ۳ ساعت مورد استفاده قرار گیرد. شما فقط زمانیکه احساس کردید که کمر دردتان تقلیل یا بهبود پیدا کرده می توانید استفاده از آن را متوقف کنید. این وسیله را می توانید در دوران فیزیوتراپی برای جلوگیری از کمر درد استفاده کنید.


4. چگونه از محصول کوزمودیسک استفاده کنیم؟

شما می توانید از روی لباس یا از زیر آنرا بپوشید. بند کوزمودیسک همواره باید به سمت بدنتان باشد. پیش از استفاده آن حتماً از سالم بودن وسیله مطمئن شوید. برای جلوگیری از ایجاد زخم روی پوست یا کـسانیکه دچار الـــتهابات پوستی هستند توصیه می شود که این وسیله از روی پوششی نرم و سبک بسته شود.
این وسیله بسیار اثرگزار است بطوریکه در حین کار ، خرید ، رانندگی ، ورزش ، استراحت ، مسافرت ، خواب و غیره احساس آرامش خواهید کرد.


5. ممکن است که بدن ما نسبت به آن واکنشی نشان دهد؟


تنها مساله ای که می تواند در حین استفاده از این وسیله برای شما پیش آید، احساس گرما در ستون فقرات یا دیگر اعضای بدن یا احساس فشار و کشش در ستون فقرات ، که پس از بستن آن می باشد.
6. استفاده از این محصول چقدر اثر گزار است ؟


این محصول ، محصولی پزشکی و آزمایش شده است. نتایح حاصل از مطالعات پزشکی حاکی از آن است که در حدود ۸۰% از افرادیکه از این وسیله استفاده کرده اند تسکین و حتی بهبود درد خود را پس از استفاده از آن تجربه کرده اند .

7. محصول کوزمودیسک چگونه در انجام کارهای روزانه به ما کمک می کند؟


این محصول بسیار تاثیر گزار است. همچنین تنظیم و استفاده از آن بسیار آسان و ساده می باشد. پس از پوشیدن کوزمودیسک شما به مزایای بهبودی کامل ناشی از استفاده از آن در حین کار ، خرید ، رانندگی ،سفر، استراحت و یا خواب پی خواهید برد.


8. آیا کوزمودیسک همراه با سایر روشهای درمانی دیگر قابل استفاده است؟


این محصول براحتی در کنار سایر متدهای درمانی رایج و قدیمی قابل استفاده بوده و هیچگونه تاثیر جانبی ندارد.


9. کوزمودیسک برای چه مدتی قابل مصرف است؟


کوزمودیسک تا زمانیکه شکل ظاهری آن تغییر نکند، قابل استفاده می باشد. در واقع این وسیله با شکل منحصر به فرد خود است ، که مورد استفاده قرار می گیرد. در این وسیله از هیچگونه منبع انرژی دیگری مانند باتری و یا آهنرباء استفاده نشده است.


10. چه باید کرد اگر این وسیله موثر واقع نشود؟

اگر پس از ۳۰ روز استفاده مداوم از این محصول تاثیری در بهبود یا کاهش درد خود احساس نکردید، می توانید با دریافت کامل هزینه پرداختی محصول را به شرکت بازپس بدهید. با خرید این محصول ریسک نخواهید کرد و تنها درمان درد خود را تجربه خواهید کرد.


 

نام كالا : کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1     قیمت : 65,000 تومان 

كد : 3-0566     وزن : 489 گرم     فروشنده : بهترینها

 

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 

خرید کمردرد کوزمودیسک

کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1

65,000 تومان
خرید کمربند ضد درد کوزمودیسک ورزشی Kosmodisk Active sports درجه 1

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : کمربند کوزمودیسک,خرید کمربند کوزمودیسک,سایت خرید کمربند کوزمودیسک,نمایندگی فروش کوزمودیسک,کمربند طبی برای کمردرد,کمربند طبی برای دیسک کمر,درمان دیسک کمر,روش های درمان دیسک کمر, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 441 تاريخ : سه شنبه 16 دی 1393 ساعت: 11:11

خرید پشتی طبی

بهترین پشتی طبی

جدید ترین پشتی طبی

سفارش پشتی طبی

پشتی طبی ارزان

پشتی طبی برای صندلی ماشین

پشتی طبی برای صندلی خودرو

پشتی طبی با قیمت مناسب

سفارش پشتی طبی باراد

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

بالش طبی راد,بالش طبی,بالش راد,بالشک راد,پشتی طبی راد,پشتی طبی,پشتی زاد,پشتی راد,پشتی راد,پشتی طبی راد

موارد و مزایای استفاده از پشتی طبی باراد

  • رعایت و حفظ انحنای استاندارد کمر به هنگام نشستن
  • فرم عالی جهت پر نمودن گودی کمر و احساس راحتی بیشتر به هنگام نشستن
  • قابلیت استفاده بر روی صندلی خودرو و آسودگی از کمر درد های حین رانندگی
  • قابلیت نصب و استفاده بر روی همه ی صندلی های اداری و معمولی
  • کمک به درمان کمرد درد و دردهای مزمن ناحیه کمر
  • پیشگیری از دردهای ناحیه کمر بر اثر نشستن های طولانی مدت

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 67.000 تـومـان
  

خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک...
ما را در سایت خرید بالشت طبی زانکو،کمربند کوزمودیسک دنبال می کنید

برچسب : پشتی طبی باراد,خرید پشتی طبی,بهترین پشتی طبی,سایت خرید پستی طبی باراد,نمایندگی فروش پشتی طبی,جلوگیری از کمردرد,پیشگیری از کمردرد,پشتی طبی برای صندلی,پشتی طبی برای صندلی ماشین,پشتی طبی برای صندلی در اد, نویسنده : درماستا kosmodisk بازدید : 454 تاريخ : سه شنبه 16 دی 1393 ساعت: 11:09